חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

ציוד Spy Shop

היום אפשר לברר מהם החידושים וההמצאות האחרונים גם בשטחי מעקב סמוי, כשאפשר לעלעל בזה אונליין. נראה, כי כבר אי אפשר להיות היום מופתעים מאותו "מדע בדיוני" שאפשר להסליק בתוך עטים, מכשירי טלפון סלולאריים, מכשירי טלפון נייחים, באיזה ציוד מעקב ניתן להשתמש כדי למצוא היכן נמצא אדם מסוים בזמן נתון ואפילו לתעד זאת. ישנם מכשירי הקלטת אודיו ומכשירי הקלטות וידאו ברמות איכות שונות. אותם המכשירים לרוב פופולאריים בקרב בתי עסק קטנים כגדולים, אצל אנשים פרטיים שמעוניינים לפתור תעלומה, לאתר פורצים, לפקח על עובדים ואפילו רק כדי להרתיע.

סוגי מכשירי מעקב
ישנם מכשירי הקלטה ויזואלית שמצלמים, מתעדים ומקליטים – לרוב נדרש שטח דיסק או אביזרי הקלטה כדי לצרוב את המידע עליהם – להחליף אותם במידת הצורך ולוודא שהם תקינים, ישנן מצלמות שאינן מתעדות, אלא בעיקר משדרות בשידור חי את המצולם וישנם מכשירי אודיו שיכולים להיות מוטמעים ומוסלקים בכל חפץ שהוא. גודל הציוד קטן מספיק כדי להיות מוסלק בצעצועים, חפצי נוי ועוד. השליטה יכולה להיות מרחוק.  

מי מתקין את הציוד הזה?
התקנת מצלמות מעקב ומכשירי ציתות – כמו למשל במכשירים במכשירים סלולאריים, מחייבים התקנה על ידי מקצוענים, ובמרבית המקרים ניתן להתקין זאת דרך החנות שמכרה את המכשיר ומספקת לו את האחריות. ישנן התקנות פשוטות שניתן לעשות באופן עצמאי, וישנן התקנות שמחייבות ידיים מקצועיות.

ציוד מקצועי של חוקר פרטי
רבים משאירים את העבודה לחוקר פרטי, אשר יודע את עבודתו ויכול ביעילות להגיע אל המטרה שלשמה נשכר. חוקר יכול לטפל בחומר חקירה בגלוי או באופן סמוי, תוך בדיקת פוליגרף , שימוש במצלמות נסתרות, שימוש בתוכנות רוגלה מיוחדות, מכשירי GPS שמוצאות מיקום של אובייקט מעקב באופן דינאמי ועוד.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר