חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות פליליות

תחום הפלילי הוא לרוב עיסוקו של המשטרה אך לעיתים קרובות כאשר יש צורך בחקירה חשאית, שלא תעורר הדים בציבור ולא תפריע לאיסוף ראיות משתמשת המשטרה בעזרתם של חוקרים פרטיים. השימוש במשרד חקירות נעשה לרוב לפני הגשת תלונה כאשר יש צורך בבדיקת רקע, איסוף ראיות, תיעוד, האזנות סתר וכדומה.

כמו כן חברות או פרטים שלא מעוניינים לערב את המשטרה על מנת להגן על תדמיתם יכולים להשתמש בחוקר פרטי על מנת לגלות האם מישהו גונב מהם, מרמה אותם או כל דבר אחר. גוף שאינו רוצה לעורר את עניין הציבור או לפתוח תיק במשטרה ומעדיף לטפל בנושא באופן פרטי דורש חשאיות מוחלטת ולכן יש צורך במשרד חקירות הפועל באופן דיסקרטי ואינו מפרסם את פרטי החקירה.

השירותים הנכללים בתחום הפלילי

התחום הפלילי כולל נושאים רבים בניהם התעללות, סמים, גניבה ואפילו רצח. למשטרה יש עומס עבודה בתחום הפלילי ולכן לעיתים היא נעזרת בחוקרים פרטיים במקרים גדולים או במקרים שאינם עומדים בראש עניינה של המשטרה.

חוקר פרטי יכול לעזור לגלות התעללות בקשישים, ניצול קטינים באינטרנט, גניבת זהות, שימוש בסמים אצל בני נוער, ריגול תעשייתי, גניבת חומר מקצועי ועוד. לחוקרים הפרטיים ידע רב בתחום הפלילי וכן לרשותם עומדים אמצעים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר אשר יוכלו לעזור לפענח את המקרה.

 

למידע נוסף וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו ל 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר