חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

טייפ דיגיטאלי זעיר

היום לכל אחד ישנו מכשיר נייד שמסוגל להקליט שיחות בכוחות עצמו. המכשיר פועל על סוללות ומאפשר להקליט – אפילו מכיסו של חוקר פרטי, את המקור. למרות זאת, עדיין ישנו צורך בטייפ זעיר וסמוי מעין ופעמים רבות מוסווה בתוך חפץ או מכשיר, כדי לתעד את האודיו לאורך זמן. פעם קראו לזה "טייפ מנהלים" עימו היו מקליטים ראיונות ותחקירים, ישיבות וכל דבר שהיה בו צורך בשמיעה חוזרת ואפילו תמלול. כיום, ישנם מאות דגמים של טייפ דיגיטאלי זעיר שהם נוחים לתפעול אפילו על ידי מי שאינו מצוי בתחום האלקטרוניקה או הבילוש.

שליטה על המכשיר
המכשיר הזעיר בעל מיקרופון רגיש לצלילים, יש בו זיכרון פנימי וכיום ניתן להכניס כרטיס זיכרון חיצוני לגיבוי לאחר סיום ההקלטה בזיכרון הפנימי. אפשר לנהל מכשירי האזנה ומעקב שכאלו  מעקב סמוי, תוך שליטה מלאה על תחילת ההקלטה וסיומה. חשוב לדאוג להטעין את הסוללה לפני כן, משום שמדובר במכשיר אלחוטי. היות ומדובר בשוק דינאמי, ישנו כמעט בכל שבוע חידוש טכנולוגי אחר שמאפשר גישה נוחה יותר למכשיר והסוואתו במכשירים ניידים או נייחים אחרים.

הקלטה באופן חוקי
למרות הזמינות של הטייפ הזעיר בחנויות בילוש ובאינטרנט, עדיין כל המשתמש במכשיר שכזה מחויב להכיר ולדעת מהם חוקי מדינת ישראל או חוקי המדינה שבה הוא עלול להשפט בנוגע לעניין. בישראל, ישנו חוק האזנות סתר, ובו מפורטות המגבלות בהקלטה זו.

ניהול מעקב אחרי אנשים
ישנם מכשירים פופולאריים יותר לניהול המעקב וההקלטות, לרבות המכשירים הסלולאריים – איתם "משחקים" כשנמצאים בסביבת המוקלטים, עטים שנשארים במשרד שלכם ואינם מעוררים לכאורה חשד – אולם משמשים למעשה כמקליטים במעקבים ארוכי טווח ועוד. אלו יכולים להיות מכשירים סמויים או כאלו שאינם מעוררי חשד, והם יפיקו אות יציב גם למאות מטרים.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר