חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מודיעין עסקי

השוק העסקי הוא שוק תחרותי במיוחד אשר מתעדכן ומשתנה תמידית ולכן על חברה שרוצה לעמוד בתחרות לאגד את כל המידע הדרוש על פעולות מתוכננות של מתחריה ועל חידושים שבהם עליה להתעדכן.

באיסוף מודיעין עסקי מנתחים את השוק ולפי המידע שהושג על מוצרי המתחרים, צורת עבודתם ופעולות בהם עומדים לנקוט ניתן לתכנן את האסטרטגיה העסקית ולפעול בצורה שתשאיר את הארגון בתחרות.

איסוף מידע על ידי חוקר פרטי

ארגון אשר רוצה לאסוף מידע על מתחריו ולתכנן פעולות עתידיות צריך לנקוט בגישה הדומה לאיסוף מידע מודיעיני צבאי. בכדי לאסוף מידע אשר אינו מפורסם ואף נשמר בחשאי בין עובדי החברה יש להפעיל את עובדי הארגון ללא ידיעתם ומבלי שידעו כי מדובר בתחקיר. חוקר פרטי יידע לפעול תחת כיסוי, לגלות מסמכים סודיים ופעולות עתידיות שמתכננת החברה ולתשאל עובדים בארגון מבלי שיהיו מודעים לכך שהם מדברים עם חוקר.

מידע של הארגון הוא נכס אסטרטגי שנותן לו יתרון על פני המתחרים ולכן השגת מידע לגבי האסטרטגיה של הארגון היא צעד משמעותי בהשגת המתחרים והתעלות עליהם לפני שיספיקו לעשות את הצעד הבא. בכדי להשיג חומרים בצורה שאינה פלילית או שעוברת על החוק יש להשתמש בחוקר פרטי מוסמך שיודע להביא את המידע הנחוץ ללא גילוי מצג הארגון אחריו עוקבים ותוך שמירה על החוק.

כתבות נוספות בנושא מודיעין עסקי:
מודיעין עסקי תחרותי

 

למידע נוסף וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו ל 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר