חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

התקנת מצלמות מעקב

השימוש במצלמות מעקב הולך וגובר ברבות הזמן. המשטרה והרשויות המקומיות נעזרות בטכנולוגיה זו כדי למנוע או לעקוב אחר הפשע ברחובות, מוסדות ציבוריים מחויבים לעתים להתקין מצלמות מעקב ואף מתקני דמה כדי לעורר בטחון בקרב הציבור, ובעלי בתים עושים זאת גם. מצלמות מעקב מעניקות לכם את הביטחון שעגלת הצ´קים בכניסה לאולם לא נפרצה, לדעת האם המטפל/ת בהורים או בילדים עושים את עבודתם נאמנה או פשוט כדי לעזור בזמן מצוקה. המצלמות לא חייבות להיות גלויות – הן יכולות להיות חלק מאביזר קבוע בחדר כמו גלאי עשן ומנורה.

היתרונות הרבים של התקנת מצלמות מעקב
זמינות המצלמות מאפשרת גם לאנשים פרטיים לעשות זאת ללא אישורים מיוחדים ותוך קיום החוק, שבעיקר מותיר לצלם דברים שאינם מפרים את צנעת הפרט ואת כבוד האדם.  היתרונות של התקנת מצלמות מעקב גוברים על החסרונות, בעיקר כשמדובר בשקט הנפשי שלנו. אפילו אם ישנה מצלמת מעקב אחת גלויה שנועדה להרתיע, נין להטמין עוד אחת למקרה שהנעקב יחבל בגלויה במזיד. לצורך התקנת מצלמות מעקב שאינן גלויות יש צורך במחשבה יצירתית ובשימוש בפרטים עדכניים ביותר. הטכנולוגיה של המצלמה חייבת להתאים לצורכי הצילום; מצלמה שממוקמת גבוה בתקרה לא יכולה להיות מופעלת ידנית או על סוללה, חייבת להיות בה רזולוציה טובה והיא אינה יכולה להיות בעלת מדיה להקלטה כמו קלטת, דיסק או שבב – היא חייבת לשדר למכשיר אחר, ולכן צריכה להיות גם טכנולוגית שידור מיוחדת, או מה שנקרא "מעגל סגור".

24 שעות מסביב לשעון
מצלמות אבטחה חייבות להיות אמינות כדי לעבוד 24 שעות מסביב לשעון. ישנן מצלמות שמצלמות רק וידאו אבל ישנן מצלמות שמערבות גם אודיו. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר יש צורך בהתקנת מצלמות מעקב מורכבת יותר בדרך כלל.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר