חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

בדיקת פוליגרף

מאז ומעולם קיים ניסיון להבין מתי בני האדם דוברים אמת ומתי לא. לשם התמודדות עם שאלה זו התפתחו עם השנים מספר כלים, מאינטואיציה, תשאול על ידי חוקר מיומן ועד למערכת המשפט – שמכריעה בסוגיות שונות באמצעות מכלול של ראיות. כלי נוסף באמצעותו מנסים להתמודד עם שאלה זו הוא הפוליגרף. הפוליגרף הוא  למעשה פרי ההבנה שגוף האדם מייצר תגובות פיזיולוגיות לא רצוניות כאשר הוא נתקל בגירויים שונים.
כך למשל הדופק יעלה כאשר אדם יתקל בסכנה כלשהי, יחוויר כאשר יהיה במצוקה או יזיע כאשר יהיה נתון למצב של לחץ. הפוליגרף בודק תגובות פיזיולוגיות שונות של האדם בזמן שמעמתים אותו עם גירויים שונים. הפוליגרף בודק תגובות פיזיולוגיות כגון דופק, לחץ דם, ומידת המוליכות של העור ומתרגם את תגובות אלה של הנבדק לרישומים גרפים. באמצעותם הממצאים ניתן להסיק לגבי מהימנות התשובות שניתנו על ידי הנבדק.
אחד המיתוסים הרווחים לגבי הפוליגרף הוא שמדובר במכונה שמגליה האם הנבדק דובר אמת או שקר. חשוב לציין שהדבר לא מדויק, אלא שהמכשיר בודק את מידת המהימנות של הדברים שאומר הנבדק באמצעות תגובות פיזיולוגיות, ולא ניתן לקבוע בוודאות האם האדם דובר אמת או שקר. על בדיקת הפוליגרף ניתן להסתמך בבית המשפט בתור ראייה מתוך מכלול של ראיות אותם מביאים בחשבון. עם זאת, לא ניתן לכפות על אדם לבצע בדיקת
פוליגרף, אלא יש לבצע אותה מתוך רצונו החופשי של האדם הנבדק.
מהימנות בדיקת הפוליגרף היא גבוהה, ולכם עושים בה שימוש במקרים רבים ומגוונים. למשל, בתור ראייה בבית משפט, בדיקת מהימנותו של אדם לפני קבלתו לעבודה, משמש את חברות הביטוח במקרה של בדיקת מהימנות של תביעה ועוד. כיום ישנם מכונים רבים בישראל המציעים שרותי
בדיקת פוליגרף, אך מתוקף החשיבות הגבוהה של ממצאי הבדיקה עבור הגוף שמזמין אותה, יש לבחור את המכון בקפידה. "וילקו חקירות" הינו משרד חקירות בראשות קצין חקירות לשעבר במשטרת ישראל, באמצעותו תקבלו שירות אמין ומהימן. במסגרת קורס פוליגרף ניתן ללמוד את רזי המקצוע.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר