חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

משרד חקירות

משרד חקירות איי פועל בתחומים רבים בהם יש צורך בהשגת מידע בדרכים דיסקרטיות. חוקרי המשרד פועלים במקצועיות רבה ותוך נאמנות ללקוח. כל תיק שמגיע אל משרד החקירות מקבל את מלוא תשומת הלב כאשר צוות חקירות בוחן אותו לעומק, לומד את הפרטים והגופים המעורבים ומעביר את המידע הנאסף בשטח אל המשרד עצמו. כל חקירה פרטית נעשית לפי כללים ונהלים השומרים על הטעם הטוב ועל החוק, כל ממצא בחקירה מועבר ללקוח ולאחר דיון משותף החוקר יפעל להמשך החקירה. בתום החקירה יועברו כל הממצאים אל הלקוח בצירוף דוח מפורט המסביר את מהלך החקירה והפעולות שננקטו וכן הלקוח יוכל להיוועץ בחוקר בנוגע לפעולות עתידיות.

 

הגופים עימם עובד משרד חקירות

כל משרד חקירות חייב לקיים קשרים על גופים ואנשים שונים על מנת לאסוף מידע ביעילות רבה יותר, ככל שלמשרד יש יותר מקורות בהם הוא יכול להיעזר כך החקירה תהיה מהירה יותר. משרדי חקירות מקיימים קשרי גומלין ושיתוף פעולה בינם לבין עצמם וכן עם משרדים נוספים ברחבי העולם, בנוסף שומר המשרד על קשרים עם חברות וגופים עימם עבד בעבר בכדי שיוכל להיעזר בהם בעתיד.

 

הנושאים בהם מטפל המשרד

משרד חקירות מטפל בתיק בכל תחום ובכל נושא. בין התחומים בהם מתעסק המשרד: חקירות גירושין, חקירות כלליות, חקירות ביטוח, חקירות פליליות ואיתור אנשים. משרד חקירות עובד עם גופים ואנשים מגוונים מכל שכבות החברה ומטפל בנושאים מגוונים החל מחיפוש מטפלת ועד לחיפוש אדם החייב כספים.
במשך השנים צבר המשרד ניסיון רב בכל התחומים בהם פעל וכן הקים רשת של קשרים המסייעים לחקירה. החוקרים המיומנים של המשרד ידעו כיצד לטפל בתיק בצורה הטובה והיעילה ביותר תוך נאמנות מוחלטת ללקוח.

 

לכתבות נוספות בנושא משרד חקירות:

בחירת משרד חקירות

משרדי חקירות באיזור המרכז

משרד חקירות במקרה של נעדר

 

למידע נוסף וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף ה צור קשר או התקשרו ל 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | לימודים | עורכי דין |  צור קשר