חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות גניבות והונאות

כאשר גורם מסוים מפעיל הונאה, הוא בעצם עורך הטעייה מכוונת על מנת לגרום נזק לקרבן מסוים. על פי רוב, ניתן לומר שהמניע למעשי הונאה נעוצים בקבלת דבר מרמה. ישנם גורמים הנהנים לבצע הונאה משום שהמחיר של זה הוא גרימת נזק לקרבן – וזו המטרה, כשישנן דוגמאות כמו פריצה למחשבים ולמאגרי מידע ממודרים, השתלות וירוסים, פרסום מידע כוזב שעלול לגרום להתנהגות אחרת ועוד. שותף בעסק שפוטר או שהגיע לכדי סכסוך, עלול לפעול בדרך של הונאה שתגרום לטביעת הספינה ממנה ירד בעצמו, ולגרום לנזק כספי או תדמיתי לעסק.

גניבה ממקום עבודה
לגניבה ממקום עבודה מסוים ישנה משמעות נוספת לכך שנלקח ממנה דבר מה ללא רשות; מדובר בנזק כלכלי נטו שהארגון סובל ממנו. ישנם מקרים של ריגול תעשייתי – העברת מידע ממודר לגופים אחרים, גניבת מוצר ממפעל או ממחסן ומכירתו בזול, דיווח על שעות עבודה לא נכונות, שימוש במיכון ובציוד העסק למטרות פרטיות ועוד. אפשר לערוך לגניבות פרטיות חקירות עד כדי מציאת הגורם והוכחת האשמה.

חשיפת גניבות והונאות במקום העבודה
חוקר פרטי יכול להיות גם הגורם שמנהל חקירות הונאה – באופן נקודתי או כמי שעומד על המשמר ומאפשר לעסק לפעול באופן שוטף תוך מניעת הונאות למיניהן. לעתים קרובות בעולם המערבי לא ערים או שישנה העלמת עין בנושא הונאות, מסיבות הקשורות בדרך כלל לתפישות תרבותיות לא אחידות בנושא.

איך ניתן לחשוף גניבות והונאות?
הקמת מערך חקירה להונאות ולגניבות בארגון צריך להיות מתוכנן היטב לפי מידת ההיכרות של .החוקר עם הארגון, ולאורך זמן. כדי לחשוף אותן יהיה צורך בתחקור ובצבירת מידע רב, בהתקנת תוכנות מעקב, ציוד האזנות, צילום ועוד – כל זאת תוך שיתוף פעול מלא עם הנהלת הארגון.


contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר