חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות גירושין

שיעור הגירושין בישראל עומד על 17.5 אחוז מהזוגות ומעטים הזוגות שמצליחים להישאר בקשר חברי ותרבותי בהליך זה. אנשים נפרדים ממספר סיבות כאשר הנפוצה ביותר היא בגידה ומקרים אלו מסתיימים ברע וגורמים לכך שבני הזוג נשארים ממורמרים ומחפשים לפגוע בצד השני. חקירות גירושין פועלות בשני מישורים: האחד הוא השגת ראיות כנגד הצד השני והשני הוא הימנעות מהפללה על ידי בן הזוג.

ראיות לטובת הלקוח

בהליך הגירושין נקבעת חלוקת הרכוש והסדרי הראייה של הילדים, דבר זה הוא מקובע על פי חוק ולא ניתן לשנותו אך ישנן פעולות שניתן לבצע על מנת שהצד הפוגע יקבל כמה שפחות. במקרה של בגידה של האישה נשללות ממנה זכויותיה למזונות ולפדיון הכתובה, לפני ההגעה לבית המשפט מומלץ לשכור חוקר פרטי שיוכל להביא ראיות התומכות בטענת הבגידה וכך יוטה התיק לטובת הלקוח. לפני הגשת בקשה לגירושין מומלץ להשאיר את הקלפים קרוב אלייך ולא ליידע את הצד השני על הדברים שגילית

מניעת הפללה על ידי בן הזוג

אנשים רבים מרגישים פגועים לאחר בגידה ומחפשים נקמה, דבר זה יכול להגיע במקרים קיצוניים גם לתלונות על התעללות נפשית או פיסית. בית המשפט נוטה להרחיק את הצד המתעלל לכאורה מהבית עד לבירור העניין וכך נוצר מצב בו אחד הצדדים יכול לפגוע בשני על ידי כך שהוא משאיר את השני ללא קורת גג וללא יכולת לראות את ילדיו. תביעות מסוג זה הם לרוב עניין של מילה מול מילה אך ניתן למנוע מצבים של האשמת שווא על ידי שימוש בשירותיו של חוקר פרטי שיכול להביא ראיות על כך שבן הזוג משקר ולסגור את התיק במהרה.

כתבות נוספות בנושא חקירות גירושין:
כיצד להתכונן לתיק גירושין

 

למידע נוסף וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו ל 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר