חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור יורשים

על מנת ליישם צוואה, או לחלק את רכוש המנוח על פי צו ירושה והחוק, יש לאתר את כל הזכאים לרכוש או המוזכרים בצוואה. ישנם יורשים מסוגים שונים: אלו שיורשים מכוח צו, אלו שיורשים מכוח החוק והיורשים המשניים – אלו שהם ברירת המחדל על פי קביעת החוק. ראשית, יש לבנות את הפרופיל של היורש החסר, כלומר לדלות עליו כל בדל אינפורמציה – לרבות בדרכי תשאול המשפחה, הקרובים והחברים. הפרופיל הפסיכולוגי של הנעדר נבנה לפי הממצאים בשטח, עד כדי זיהוי ואימות היורש. השלב האחרון בהליך יהיה צילום של היורש בסרט נע.

מעקב סמוי אחר יורשים
במצבים שבהם המנוח לא הותיר אחריו לא צוואה ואין יודעים מי קרוביו, וכן מגיע טוען לרכוש ולעיזבונותיו של המנוח – לרוב משרד חקירות נדרש מאת האפוטרופוס הכללי או גורם אחר כדי לעקוב אחר הטוען לעיזבון. משרד חקירות נדרש לרוב לאמת או להפריך את הטענה באמצעות הוכחות.

חקירה מעבר לגבול
תוואי החקירה יכול להיות סביב העולם כולו – תוך איסוף מסמכים מהמדינות הרלבנטיות, מעקב במקומות עבודה, הקהילות היהודיות ובבתי הקברות. החקירה מנסה לעקוב אחר מתחזים ליורשים, זיוף מסמכים, ודברים אחרים, השפעה בלתי הוגנת על הירושה, הפעלת לחצים שונים ועוד. למשרד חקירות ישנם קצוות חוט במקומות שונים מעבר לגבול שבאמצעותם, באמצעות הידע המקצועי וכן יחד עם הכלים הטכנולוגיים החדשניים ביותר אפשר למצוא  את הפתרון.

חקירה אודות קרובים שנספו בשואה
אם יש חקירת מקרה של אדם נעדר בתקופות קודמות כמו למשל מציאת קרובים למי שנספה בשואה, משרד החקירות מתמחה לרוב בנושאים כגון אלו, לרבות מחקרי שורשים – איתור קרובי משפחה באילן היוחסין ועוד. הטוענים המתחזים לירושה ינסו להשתמש בכל האפשרויות כדי להראות כי הירושה מגיעה להם, ולכן גם להקשות על החוקרים.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר