חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור נכסים

בני זוג שמתגרשים ומעוניינים להסתיר את רכושם מבני הזוג כדי שלא לחלק אותו ביניהם לאחר הגירושין, אנשי עסקים ואנשים פרטיים שמסתירים נכסים בדרכים מיוחדות ויצירתיות מידי החוק על מנת שלא לשלם את המס לרשויות על פי החוק, שותף שברח לחו"ל ומנסה להתחמק מתשלום חובו לעסק תוך הסתרת הנכסים – אלו רק חלק מהדוגמאות הנפוצות בארץ אשר בגינן מגייסים חוקרים פרטיים לצורך איתור נכס. בחלק אחר מהדוגמאות, הנכסים שמאותרים הם נכסים שצריך לאתר מי הם הבעלים על פי חוק. כדי לאתר זאת, יש צורך בבקיאות בחוקי המקרקעין ובדפוסי פעולה של מי שמעלים נכסים.

למה לאתר נכסים?
לעתים ישנם נכסים שידוע שהם קיימים, הם נתונים בפני עיקול אולם לא נמצאים. ישנם חייבים שמעלימים את הנכסים שלהם לפני חקירות כלכליות. לעתים רושמים את הנכסים על שם קרוב משפחה או מכר,אולם עדיין משתמשים בנכס ונהנים ממנו, או ש"שוכחים" ממנו לתקופה מסוימת. חוקר פרטי ידע איך לעלות על עקבות של נכסים כאלו ולגלות את הנעשה בהם.

לאתר את היקף הנכסים
בבני זוג שמעוניינים לחלק ביניהם את הרכוש בזמן גירושין, גם הנכסים לוקחים חלק בעניין – נכסים שנצברו במהלך תקופת הנישואין – ואפילו אם לא שולמו ביחד, למעט ירושות למשל. על מנת שבן הזוג ממנו נפרדים לא יקבל את הזכות לנכסים אלו – "מחביאים אותו" על ידי הסתרה או הסלקה. פעמים רבות ישנה טעות במהלך שתוביל את החוקרים ישירות אליו.

איתור חוקר כלכלי לאיתור נכסים
כדי לאתר את הנכסים הללו – ניתן להשתמש בשירותיהם של חוקרים פרטיים מיוחדים לנושא. ההתמחות בתחום היא פרי ניסיון של שנים, ויכולה להיות מוכחת במקרים דומים קודמים. החוקר יכול לצורך העניין גם להקרא כדי להעיד בבית המשפט אודות הנושא.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר