חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איתור כתובת ומקום עבודה

כאשר עקבותיו של אדם נעלמות מסיבה כל שהיא – בין אם בזמן האחרון או שחלף זמן רב – אפילו עשורי שנים מאז שפניו נראו לאחרונה והתקשורת האחרונה נתקבלה. כדי להיעלם זקוקה להיות סיבה לרוב, והסיבות יכולות להיות מגוונות: היעלמות בגין פשע שסבורים כי ביצע או שביצע, מתקיימת חקירה לצורך הסדרי חובות  ואילו החייב נעלם, בני זוג מתגרשים והאדם שחייב דמי מזונות מעלים עקבות ועובר לדירה חדשה, קרובי משפחה שנעדרים או לא נראו לאורך עשורים, חייבים להוצל"פ ופושטי רגל, איתור רכבים, איתור אנשים שמטרידים אחרים באמצעות טלפון או איומים וכן הלאה.

שימוש במכשירי האזנה מעקב
 חוקר פרטי יכול להתקין אמצעי מעקב במכשירים או בכל דבר אחר על מנת לאתר את הגורם הרצוי או את מי שיוביל אל הגורם הרצוי. אם מדובר במטריד סדרתי, ניתן להצמיד מכשור האזנה לטלפונים ולאתר אפילו בזמן אמת, ניתן לאתר בני נוער שברחו מביתם מכל סיבה שהיא, לאתר את הכתובת הגיאוגרפית ממנה מושתלים סוסים טרויאנים ושאר נגיפים ממוחשבים ועוד.

איתור נעדרים
לאחרונה ישנה הצפה בכמות המידע שמוסרים במדיות השונות וברשתות החברתיות במטרה למצוא נעדרים שנעלמו מזה מספר ימים. לעתים, מדובר באנשים שנאלצים להסתתר מסיבה כל שהיא במקום אחר ללא ידיעת קרוביהם ולעתים אחרות הסיבה להיעדרות אינה תלויה או בשליטת האדם שנעדר. חוקר פרטי יכול לתחקר את השכנים בבניין של הנעדר ואת כל הקרובים ולטפל בנושא באמצעים הידועים לו.

לקבל מודיעין עסקי לגבי חייבים
חשיבות איסוף מודיעין עסקי היא רבה, ויש לה גם חלק באיתור החייבים. חברות אשראי או בנקים שמנסים לאתר את החייבים להם פועלים במישורים שונים לאיתור החייב, כמו למשל מידע צרכני שמצטבר בכל מקום אליו נרשם החייב וממנו מסופקים פרטיו האישיים – תוך קבלת אישור מהמדינה.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר