חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות בינלאומיות

היכולת המבצעית של משרד לחוקרים פרטיים תלויה בגורמים רבים, כמו למשל תחום ההתמחות של כל אחד מהשותפים ומהבלשים במקום. לא בכל משרד חקירות ישנו חוקר מנוסה בחקירות בין לאומיות, ויש לו קשרים, יכולת וכלים טכניים להתעסק בנושא זה. משרד חקירות שעורך חקירה בעולם הגלובלי – אפילו אם מדובר על חקירות מחשב, רצוי שיהיה יכול להוכיח את יכולותיו ואת קשריו עם גורמים שמחוץ למדינה גם בעקבות המלצות מלקוחות קודמים. היות ומדובר בעבודה המצריכה משאבים רבים, על המשרד להוכיח יכולות גבוהות במיוחד כדי לבצע את המשימה.

באילו תחומים מבצעים חקירות בין לאומיות?
ניתן לומר, כי כשמדובר בעולם החקירות – אין גבול טריטוריאלי שמגביל את המשרד לבלוש ולהגיע לחקר האמת, אלו רק המשאבים העומדים לרשותו. בין היתר ישנן חקירות שמזוהות עם משרדי חקירות מיוחדים לעניין, כמו למשל חקירת מקרה של אדם שנעדר, איתור רכוש – במקרה של ניסיון להסתיר את הבעלות על נכס בחו"ל, חקירות של בגידה וגירושין או חקירות בעולם המחשוב למשל.

שירותים למגזר העסקי
המגזר העסקי דורש להיות הראשון מבין המתחרים על אותו פלח של אוכלוסיה. מכורח העניין, חברות ישכרו שירותיו של משרד חקירות על מנת לדלות מידע עסקי אודות חברות מתחרות מחו"ל, שותף שנמצא בחו"ל ונחשד כי סרח, להעמיד שירות מונע לריגול עסקי וכן כדי לעשות חקירות כלכליות.

שירות חקירות למגזר הפרטי
פעמים רבות האישה או הבעל מסתייעים בחוקר שמוצא דרך לתעד את מעשיו של בן הזוג כדי להוכיח בבית המשפט את טענות הבגידה או את שקריו, ויש מי שנעזר בשירותים אלו רק כדי לאושש או להפריך את החשד. כיום, כדי להגיע לחקר האמת, המחירים גם הם מתחרים ואינם מיועדים רק לאנשי האצולה והממון.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר