חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

אבטחת מידע לעסקים קטנים

 רשת האינטרנט אינה חפה מפעולות זדוניות אשר קורות בכל רגע ברחבי העולם למשפיעות על מחשבים גם באופן מרוחק מקצה אחד לשני בעולם. נושא אבטחת המידע הופך לחשוב מרגע שבו הארגון משתמש ביישומי הרשת והמחשוב ומעלה אליה מידע סודי ורגיש. אם קראקרים הצליחו במהלך השנים האחרונות לפרוץ מערכות אבטחת מידע של החברות הגדולות בעולם – אפילו במחשוב, דוגמת מייקרוסופט או משרד הבית הלבן, אין תמה שניתן לפרות גם אצל אותם עסקים קטנים, שלעתים משקיעים אפילו פחות באותו מערך. לוב, המשמעות של פריצת אבטחת המידע היא קריסת העסק.

תקציב IT
אם ישנו תקציב מספק להטמעה של טכנולוגיה ומחשוב בעסק, הרי שמחובת הארגון להשיג גם תקציב לאבטחת המידע שעובר בו, כולל חקירה ותיעוד של פעילויות במחשב. גם במשרדים בהם התקציב מצומצם ביותר לכך, ניתן לפעול כדי לצמצם את דליפת המידע עקב פריצה לרשת. הגורם הראשי יהיה כמובן פיקוח על ההון האנושי שבחברה ותדרוך איך להמנע מהדלפתו, או איך להמנע מלהשחיל וירוס למערכת הממוחשבת.

פעולות שוטפות להגנה
לא ניתן למנוע במאה אחוזים כניסה של וירוסים ושאר מיני מזיקים לרשת. מה שכן ניתן לעשות זה לשנות סיסמאות על בסיס חודשי, לעדכן באופן קבוע פיירוול ואנטי וירוסים. רצוי להריץ את התוכנות הללו באופן שוטף ובתום כל יום עבודה לסרוק את הכוננים. תוכנות האנטי וירוס אמורות להיות מובילות ואמינות. ניתן להוסיף גם פילטרים חינמיים לסינון דואר זבל.

הצמדת חוקר פרטי למעקב
ישנם משרדים המעסיקים באופן קבוע או ארעי משרד חקירות או חוקר פרטי שעוקב אחר ההתנהלות העסקית במרחב הוירטואלי. תשלום לחברת חקירות ובילוש או לחברות אבטחת מידע ולאנשי מקצוע מהתחום יכול למנוע נזקים כבדים בהרבה כשמדובר בעסקים קטנים.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר