חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מצלמות בילוש

העולם של היום כמו שאנו חיים אותו זוכה להשתקף במצלמות רבות, החל מבית "האח הגדול" ועד למציאות, שמשם שואבים סרטים רבים את חומרי הגלם לעלילותיהם. בדומה לסרטי אנימציה של חפצים מונפשים המקבלים תפקיד בעלילה,מצלמות בילוש סמויות יכולות להסתתר בכל פריט נראה בחדר, כמו גם בכזה שאינו נראה. רמות הטכנולוגיה פורצות דרך בכל פעם מחדש, ואנו למעשה צריכים להתייחס למציאות כאל במה שעליה אנו מופיעים בסרט של חיינו.

סוגי מצלמות בילוש
לעתים חשוב לנו לדעת כי קיימת מצלמה. מצלמת בילוש לצילום עברייני מהירות מרציעה עברייני מהירות, מצלמות מעל לכספות באירועים מפחיתה את רמת הדאגה אצל המארחים, כמו גם בכניסות למקומות ציבוריים או מוגנים שונים. לעומת אלו, ישנן מצלמות נסתרות החבויות בתוך פריטים, יכולות גם לנוע ומקרינות את מה שהן קולטות לצג שנמצא במקום אחר באופן אלחוטי, או שיודעות להקליט לזמן מוגבל את זהן רואות. האחרונות זקוקות לתחזוק שוטף ולהחלפת קלטות קבועה על מנת שלא לפספס רגע אחד מהצילום. ישנם עבריינים היודעים בדיוק מהו תזמון החלפת הקלטות ומנצלים זאת לביצוע הפשע תחת המצלמה דווקא אז, לכן יש לנקוט באמצעי הצילום הנכון והמתאים ביותר למשימה. מי שמבצע את התצפיות הוא איש מטעם חברת האבטחה או משרד הבילוש. במידה ונמצא חומר עסיסי לחקירה או לצורך הוכחה, מתעורר הצורך להשתמש בו בבית המשפט בבוא העת, אולם ישנה חובה להבדיל מה מזה יהיה קביל בבית המשפט ומה מהווה עבירה, כמו למשל חדירה לפרטיות.

דווקא איפה שלא חשבתם
מצלמות נסתרות חייבות להשאר נסתרות לשם הצלחת המשימה. ולכן בכל פעם מחדש מומצאים גאדג´טים המשרתים את המטרה. לעתים כל מה שצריך כדי לאשש או להפריך את החקירה הפרטית זה זוית צילום, מה שמצריך מחשבה מקדימה והתייעצות עם משרד חקירות לצורך האסטרטגיה והטכניקה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר