חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

גילוי האזנה

האזנה בהגדרתה הינה הקשבה לשיחת הזולת, קליטתה או העתקתה. כאשר מדובר בהאזנת סתר, מתבצעות אחת הפעולות הנ"ל בעת היעדר הסכמה לכך מאחד מבעלי השיחה. הגדרה זו חלה על שלל סוגי התקשורת המקובלים יותר והמקובלים פחות, החל מסימנים ואותות, דרך כתב וצורות חזותיות וכמובן קולות או מידע. בין דרכי ההאזנה הנפוצים כיום מוצעים מגוון רשמקולים, מכשירי הקלטה דיגיטליים, משדרים, מתאמי הקלטה, מגבירי קול ותוכנות ריגול המיועדים למחשבים ניידים ונייחים.
מתי נדרש ביצוע גילוי האזנה?
מרבית הבדיקות לגילוי האזנה נדרשות עקב קיומו של הליך גירושין, חשד לבגידה של בן או בת הזוג, סכסוכים עסקיים ומשפחתיים, דליפות מידע אישיות ועסקיות ועוד. זכרו, כי האזנה יכולה "לכסות" את שלל דרכי התקשורת הקיימים כיום- הן כשמדובר בהאזנת סתר אחר מכשיר טלפון קווי או אלחוטי או אחר פקסים וטלפונים סלולאריים, והן כשמדובר בריגול אחר מרכזיות או בחדרי משרדים ומגורים וברכבים.
אז כיצד למעשה מתנהל הליך גילוי האזנה?
שימוש במשרד חקירות פרטי המתמחה בתחום גילוי האזנות סתר תבטיח גילוי מהיר ויעיל של כלל דרכי ההאזנה השונות. כך, בראש ובראשונה, יעמוד חוקר פרטי מקצועי על נסיבות החשש מהאזנה, ולאחר מכן יבצע בדיקה יסודית המותאמת למאפייני המקרה. לאחר גילוי ההאזנה הנסתרת, תנוטרל ההאזנה על ידי החוקר באופן מיידי או לאחר כמה ימים, וזאת בכדי לאפשר חקירה והתחקות אחר העומד מאחורי דבר העבירה וקשירתו אליה בראיות משפטיות.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר