חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

נוכל סדרתי

בישראל קיימים מאות נוכלים סדרתיים שהפכו את אומנות ה"עוקץ" לעבודה במשרה מלאה, כאשר מטרתם היחידה היא לרמות ולגזול את כספם של אנשים רגילים לגמרי. נוכל סדרתי מומחה בזיהוי הקורבן הנכון, ובשבייתו בקסמו האישי- ומכאן הדרך לגניבת כספו כבר סלולה. בניגוד לדיעה הרווחת, קורבן לנוכל סדרתי לא חייב להיות תמים על מנת ליפול בפח, ונוכלים מקצועיים הצליחו להפיל זה לא מכבר גם את הטובים ביותר.

כיצד פועל נוכל סדרתי?
כשלנוכל סדרתי יש "נוסחה מנצחת"- סביר להניח שישתמש בה מספר רב של פעמים, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שכפי שהצליח לעבוד עליכם, כך גם הצליח בעבר ויפיל עוד אנשים חפים מפשע בעתיד. על כן, חלה על כל קורבן חובה מוסרית לנסות למנוע את הפעם הבאה שבה ישלח הנוכל המקצועי את ידו באדם אחר.

כיצד ניתן ללכוד נוכל סדרתי?
הדרך הטובה ביותר "להפיל" נוכל סדרתי היא לתפוס אותו בעת מעשה. עם זאת, חוקרי המשטרה  מקלים ראש בעת תלונות על נוכלים סדרתיים היות ומבחינתם לא מדובר בעניין של "חיים ומוות" ומשום ש"תמיד יש דברים חשובים יותר לטפל בהם". על כן, מומלץ להעסיק חוקר פרטי על מנת להבטיח את לכידתו המהירה של הנוכל הסדרתי, תוך הענקת העונש הראוי לו בתהליך המשפט. בלש מומחה ינהל חקירה פרטית איכותית ומהירה, כאשר לאחר איתורו של הנוכל, ישתמש החוקר פרטי בכישוריו ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים בכדי לתפוס אותו בשעת ה"עוקץ" עצמו. זאת, תוך אסיפת הראיות שיבטיחו את הרשעתו בבית המשפט.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר