חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מהי מכונת אמת?

מכונת אמת, או בכינויו הנפוץ מכונת פוליגרף הינה מכשיר שמטרתו לאתר תגובות בלתי רצוניות בגופו של אדם על מנת לקבוע האם הוא דובר אמת או שקר. הפוליגרף הומצא בשנות ה-20 של המאה ה-20 ופירוש שמו הוא רב רישום. השימוש בפוליגרף נפוץ בעיקר בעת חקירות פליליות, אך יש בו שימוש גם בתחום החקירות פרטיות, חקירות אבטחה ובמבחני תעסוקה.

כיצד פועל מכשיר הפוליגרף?
מכשיר הפוליגרף מתבסס על ההנחה שבעת שאדם משקר מתרחשים בגופו תהליכים פיזולוגיים בלתי נשלטים, כגון עלייה בלחץ הדם, זיעה, ושינויים בקצב הדופק. במהלך הבדיקה מוצמדים לנחקר גלאי נשימה באזורים שונים בגוף, גלאי מוליכות חשמלית (זיעה), שרוול המודד את לחץ הדם והדופק ולעיתים גם גלאי למדידת שינויים בזרימת הדם באצבעות היד. הבדיקה נערכת בצורת מבחן המשלב שאלות רלוונטיות, שאלות השוואה וגם שאלות סרק- מהן מתעלם הבוחן במהלך בדיקת התוצאות.

מהי אמינות מכשיר הפוליגרף?
אמינות הבדיקה במכשיר הפוליגרף היא נושא שהיה מאז ומתמיד שנוי במחלוקת- מחקרים שונים הצביעו על אחוזי דיוק שעומדים על בין 70-95%, כאשר כבר הוכחו מקרים בהם אנשים עברו בדיקת פוליגרף בלי שהתגלה כי שיקרו בה. בכל מקרה, לבדיקות הפוליגרף אין תוקף חוקי בישראל, והשימוש בבדיקה לצורך ראייה בבית משפט בהליך אזרחי מתקבל רק כאשר ישנה הסכמה של שני הצדדים לביצועה, וכאשר תוצאותיה הן חד משמעיות.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר