חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירה באופן פרונטאלי

עושה רושם שבשנים האחרונות שיעורי הפשיעה בארץ הגיעו לשיאים חדשים. במהדורות החדשות מתקבלים חדשות לבקרים דיווחים על פשעים בדרגות שונות, החל מגניבת רכוש, פריצות, ועד לדיווח על מקרי רצח. העלייה בשיעורי הפשיעה אף הביאה לשמיעתם של קולות המצדדים בגיוס ובהגדלת כמות השוטרים, על מנת ללתת מענה לתופעה המתעצמת. אך עד שימצא פתרון הולם, האזרח שומר החוק חש חוסר ביטחון וחוסר יכולת להתמודד עם מקרי פשיעה המופנים כנגדו.


אחד ממעשי הפשיעה הנפוצים הוא גניבת רכוש, שיכולה להתבצע במקום ציבורי או באמצעות פריצה לבית. במקרים מסוג זה במקרה הטוב המשטרה תופסת את האשם בגניבה ובמקרה הפחות טוב, הגנב מצליח לחמוק. גם במקרה בו המשטרה תופסת את האשם במעשה, עד לתפיסת קיימת אפשרות סבירה לכך שהוא ימכור את הרכוש הגנוב ובעליו לא יראה רכוש זה שוב. מעבר לשווי הכספי של רכוש זה, לעיתים מתלווה לכך ערך סנטימנטאלי שרק מגדיל את עגמת הנפש עקב הגניבה.

מה אפשר לעשות במקרים מהסוג הזה? האם בתור אזרחים שומרי חוק אנחנו חסרי אונים לחלוטין לנוכח שיעורי הפשיעה ההולכים וגוברים ולעיתים אף אוזלת היד של המשטרה? לא בהכרח. בחלק מהמקרים ישנו פתרון שאף יוכל להחזיר את הרכוש הגנוב לבעליו. פתרון זה קרוי בשם חקירה פרונטאלית – בה מתעמת החוקר הפרטי עם החשוד במעשה, ומטרתה הוא לספק לחוקר את המידע החסר לצורך השלמת החקירה, ביעילות ובמהירות האפשרית.


באמצעות החקירה הפרונטאלית ניתן להגיע לרכוש הגנוב במהירות יחסית, כאמור, עוד בטרם החשוד בגניבה הספיק למכור את הרכוש הגנוב לאדם אחר. יעילותה של החקירה הפרונטאלית נובעת מהרצון של החשוד למסור את המידע לחוקר הפרטי, כחלופה להגשת תלונה במשטרה. הדבר מאפשר לחוקר הפרטי לפעול מהר יותר מאשר ההליך הרגיל, בו עד שמוגשת תלונה במשטרה הרכוש הגנוב נעלם. ב"וילקו חקירות" מיטב החוקרים עושים שימוש במגוון אמצעים על מנת להחזיר לכם את הרכוש שנגנב.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר