חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירת מקרה של אדם שנעדר

חקירות שמטרתן איתור נעדרים הן החקירות בעלות הרגישות הגבוהה ביותר. אדם נעדר משאיר אחריו משפחה שאינה יודעת מה קרה לו וכיצד נעלם וכן נותרים סימני שאלה רבים היוצרים לחץ וחרדה אצל כל הסובבים. אדם נעדר יכול להיות בכל גיל ומכל רקע בין אם מדובר בבן נוער שברח מהבית או קשיש סנילי שאבד לא באשמתו ובמקרים קיצוניים חטיפה או העלמות בגלל חוב או פשע.

חיפוש נעדרים
כאשר אדם נעדר השלבים הראשונים בחיפוש הוא לפנות למשטרה אשר מפעילה מנגנון חיפוש נרחב הכולל שליחת ניידות והפצת תמונתו של הנעדר ולעיתים קרובות מתגייסים גם השכנים והחברים במאמצי החיפושים. במידה ועוברים כמה ימים מתגייסת גם התקשורת למציאת הנעדר על ידי פרסום תמונתו ומספר טלפון אליו ניתן לתקשר במידה ויש רמזים על מקום הימצאו. רוב הנעדרים עושים זאת מרצון על מנת להתרחק לכמה ימים ולבסוף חוזרים אך במקרים בהם אדם נעלם לזמן ארוך ואין עקבות מומלץ לערב גם
משרד חקירות בחיפושים

תפקידו של משרד חקירות באיתור נעדרים
במקרי היעדרויות בלתי מפוענחים המשטרה לעיתים נעזרת בשירותיו של משרד
חקירות מפאת חוסר זמן או מחסור בכוח אדם אך גם המשפחה של הנעדר יכולה לפנות באופן פרטי לחוקרים אשר יכולים לתת גיבוי נוסף לחוקרי המשטרה ולעזור להם למצוא רמזים. משרדי חקירות יכולים לעזור רבות ב איתור נעדרים וזאת בזכות הציוד המשוכלל, הכלים למעקב הרבים שברשותם, הקשרים הרבים שיצרו במשך הזמן והיכולות הגבוהות שיש לחוקרים בעלי ניסיון וותק.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר