חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

טכנולוגיות המשמשות חוקרים

חוקרים פרטיים ובלשים עושים שימוש בכלים שברשותם על מנת לחקור, למצוא ולתעד את האמת. הפרטים הטכנולוגיים נועדו כדי לסייע לזרועו הארוכה של החוקר – גם כשהוא אינו נמצא בשטח כדי לתעד את המקרה או כדי להביא קבצי קול מוקלטים לבית המשפט, כדי לייצר מעקב בתוכנות ממוחשבות ולעקוב באמצעות איכון המיקום של הנעקב על פני המפה. החוקרים כיום משתמשים בטכנולוגיות החדישות ביותר, שאמורות "לנצח" את הטכנולוגיות המשתפרות – במין תחרות של "חתול ועכבר"; אם המציאו אפשרות להחדיר רכיב לליבו של מחשב כדי לעקוב אחר אדם, מחר ימציאו רכיב שחוסם זאת וחוזר חלילה.

אביזרים קטנים ו"בלתי נראים"
החוק אמנם אינו מתיר שימוש באמצעי הקלטה והאזנה במידה ואף אחד מהצדדים אינו מודע לכך שהוא מוקלט, אולם אם ישנה הסכמה מידי אחד הצדדים, זה חוקי וניתן להגיש זאת בפני בית המשפט, כראיות למשפט, דוגמת האזנות סתר או צילומים במצלמות נסתרות. האביזרים של היום הפכו לזעירים ביותר, ולבלתי מובחנים – הם יכולים להיענד על פני הכובע, הבגד או חפצים ניידים אחרים – או על גבי הקירות.

מערכות לחיישני תנועה
משרדים רבים משתמשים במערכות לחיישני תנועה, זוהי טכנולוגיה שמסייעת לצלם את התנועה – כעשר שניות לפני שהתנועה נוצרה, בכך מקבלים תמונה אמינה של האובייקט שנכנס לזירה או שנע בחדר – ואלו מצלמות שיכולות להיות ממוקמות אפילו בתוך מפיצי ריח או בתוך תיק. 

ציוד שחושף טכנולוגיות להאזנת סתר
דווקא משום המומחיות של חוקר פרטי להתקין ולהתעסק עם הטכנולוגיה בחקירות, ישנם לקוחות רבים שסבורים כי עוקבים אחריהם. כדי לנטרל את הפעילות הזו, ישנו ציוד שמאתר מכשירים לציתות ולהאזנה כשקולטים את אותות השידור של המשדרים האלחוטיים – במצלמות או במיקרופונים אלחוטיים ועוד. ניתן גם "לזרוק או אינפרא אדום" לעבר חלל כדי לגלות מצלמות נסתרות לפי אופן החזרת האור.

 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר