חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מה עדיף חוקר פרטי או משטרה

לחוקר הפרטי ישנה הסמכה מיוחדת שניתנה לו על פי חוק ומאת משרד המשפטים. כדי להיות חוקר פרטי, יש לעמוד בשורה של תנאים שונים, כמו למשל התנסות מעשית בתקופה מינימלית של שלוש בשנים בפועל ותחת פיקוחו של חוקר מוסמך לחניכת המתלמד תחת חסותו. האדם הפונה אל החוקר הפרטי, יעשה נכון כשידרוש לבדוק את רישיון העסקתו של החוקר הפרטי, שכן הוא אמור להיות מחודש אחת לתקופה, ולא ניתן לתמיד. במידה וזה בתוקף, יהיה יכול להסתייע בכישוריו ובמקצועיותו – אולם לא יהיה יכול לקבל שירות ישירות מידי מתלמד.

מה ההבדל בין פניה לחוקר פרטי מול פניה למשטרה?
רבים חושבים, כי פניה למשטרה מייצרת שימוש בצינורות הנכונים והנרחבים בפריסה כלל ארצית, ולפחות יש למשטרה כוח להפעיל סמכויות ויחידות שונות על מנת לחתור אל המטרה – למנוע את הרצח הבא או את ההתעללות, הטרדות טלפוניות ועוד. בפועל, ניתן לפנות לשני הגורמים גם באופן חופף, אולם ההבדל הקטן הוא תזמון הפניה לגורמים הללו. לרוב, המשטרה תטפל במקרים בהם כבר נעברה עבירה, ואילו החוקר הפרטי ינסה להוכיח מקרים אלו.

סיועו של חוקר פרטי
משרד חקירות או חוקר פרטי יכול לסייע בעבודה המכינה לקראת משפט או בהגשת גיבוי לתלונה במשטרה. לא תמיד רצוי למהר ולהגיש את התלונה, אלא לאחר שנערכו חקירות מקדימות שמאששות באופן מובהק את העבירה – מה שמצריך גם ידע בחוק.

מתי רצוי שלא לפנות למשטרה?
ישנם מקרים שמשתייכים לתחום האפור שאין בו הגדרה מובהקת לעבירה על החוק – כמו למשל בגידה בבן זוג או עזיבתו של הנער את בית ההורים, אולם במקרה האחרון אין זה מתפקיד המשטרה להשיב את הנער אשר ידוע מקום המצאו והוא ממאן להגיע הבייתה – אלא אם הינו נעדר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר