חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי למעקב

כדי שמעקב מסוים יהיה מוצלח עד להשגת המטרה, עליו להיות חסוי. ממש כפי שישנו "הפשע המושלם", כך ישנו "המעקב המושלם". כשם שלא ניתן לגלות ולפצח פשע מושלם, כך לא ניתן לגלות או להבין כי מישהו עוקב אחריך. מטרת המעקב היא בין השאר גם להביא ראיות למשפט, והראיות חייבות להיות קבילות וחוקיות על מנת שבית משפט יתייחס אליהן והמשמעות המשפטית שלהן תהיה תקפה לצורך הוכחה של ביצוע מעשה כלשהו.

תוכנית הפעולה של חוקר פרטי
לצורך המעקב, יש להטוות תוכנית פעולה וכללי מעקב. תוכנית זו נבנית בהתחשב בנתונים מסוימים שנמצאים בידי חוקר פרטי. יש ללמוד את אובייקט המעקב, ללמוד את סדר היום שלו, מקומות בהם הינו מבקר ועוד. על פי נתונים אלו משרד החקירות יבנה את הפרופיל שנמסר וילמד אותו. על פי זה יכין תוכנית פעולה מתאימה, מתואמת (אם ישנם גורמי מעקב נוספים שמעורבים) ומפורטת לפרטי פרטים. חוקר פרטי יימנע, על אף אמצעי בילוש בהם הוא משתמש, לפגוע בפרטיותו של אובייקט המעקב ולפגוע בזכויות היסוד שלו. החוקר חייב להיות בעל ידע בהפעלת אמצעי הבילוש ומיומנות רבה, כדי להפעילו בזמן הנכון ללא תקלות וכן לדאוג לתקינותם ולכיולם של אותם אמצעים (סוללות, קלטות או כרטיסי זיכרון ועוד).

הכנת דו"ח מעקב
אחת לתקופה מסוימת על פי המוסכם בחוזה מול החוקר ומול הלקוח, ישלח החוקר דו"ח מעקב מפורט שסעיפיו נבחרו מראש. בכל יום מעקבים יש לפרט את פעילות הנחקר לאורך כל שעות היום, ולצרף קישור בין ראיה למוצג בדו"ח. חוקר פרטי למעקב הוא יד ימינך ובא כוחך, על כן עליך לסמוך עליו ועל פעולותיו – רצוי לסמוך על המלצות קודמות או להבין מהן עבודותיו הקודמות שלו, ובכך להבין מה עיקר התמחותו.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר