חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

עורך דין וחוקר פרטי

אחד משת"פ הידועים ביותר הם שיתופי פעולה בין עו"ד ובין חוקרים פרטיים. הסיבה לא קשה לניחוש כמובן- עו"ד זקוקים להוכחות כדי לנצח במשפטים וחוקרים פרטיים יודעים לספק זאת. עיקר שת"פ הוא בתביעות ביטוח או בעת הסכמי גירושין.

הוכחת בגידה-עילה לגירושין
גם לפי ביהמ"ש וגם לפי בית הדין הרבני, הוכחת בגידה מהווה עילה מספיקה כדי לתבוע גירושין במקרה ובן הזוג אינו מוכן לעשות זאת מרצון.  במקרים אחרים, הוכחת הבגידה מהווה דווקא עילה או הוכחה לדיוני משמורת על ילדים אשר יכולים להטות את השיקול לצד מסויים. באותה מידה, אם אחד הצדדים מתעלם או מתחמק מתשלומי מזונות, חוקר פרטי יכול להוכיח זאת באופן חותך ולזכות את הצד אשר זכאי למזונות בכסף שמגיע.

תחום חקירות הביטוח
 תחום חקירות ביטוח הוא תחום אשר ידוע בשימושו הרב במשרדי חקירות או חוקרים פרטיים. לרוב, חברות ביטוח אשר נתקלות בתביעות תשלום חוזרות ונשנות מלקוח מסויים, מתחילות לחשוד ושולחות חוקר פרטי לבדוק את העניין. עיקר הזיופים הם בתחום הגניבות, פציעה בתאונות דרכים וכן נזק אשר נגרם לרכב. חברות הביטוח יודעות כי רבים מן המבוטחים היו ששים "לדפוק" את חברת הביטוח אם רק היו יכולים, ולכן הרשאה בגין הונאה של חברת ביטוח המלווה גם בהוכחות חותכות שהגיעו הודות לעבודת בילוש של חוקרים פרטיים, יכולה להניב עונש חמור אשר ישמש הרתעה מספקת למי שחושב חלילה להונות את חברת הביטוח.

חקירות שואה
לא פעם, אנו שומעים על מקרים בהם רכוש שנגנב בשואה על ידי נאצים, הוחזר למשפחות של ניצולי שואה לאחר תביעה והוכחה כי הרכוש אכן היה שייך לאותה משפחה או צאצאים. במקרה הזה הנאצים היטיבו להסתיר את גנבותיהם ורק חיפוש מדוקדק באמצעות חוקר, יכול להניב תוצאות בנושא ולסייע בהגשת תביעה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר