חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

איך יודעים שהגיע הזמן לפנות לחוקר פרטי?

לא כל בגידה היא מעשה מחושב, אולם לרוב מושקעת מחשבה לא קטנה באשר ללוגיסטיקה ולכל מה שקשור בהסתרת המצב מעיני בני הזוג. בני אדם מחפשים ומצפים לרוב לנאמנות הדדית בקשר זוגי, ללא קשר למיסוד הקשר. זה יכול לקרות לזוגות הצעירים שיסדו את הקשר לא מזמן, ויכול לקרות לאלו כשבר שנים חיים בנאמנות עד אשר מגיע הרגע המכונן לפרוץ החוצה ולנפץ את האמרה "לי זה לא יקרה". לרוב, ישנם סימנים שמראים כי בן הזוג יצר קשר אינטימי עם אדם אחר – קר יותר, נוטה להתבלבל, מוחק את ההודעות ואת השיחות מהנייד אשר תמיד צמוד אליו, יוצא מהבית או חוזר בשעות מאוחרות.

זה נראה כמו בגידה בבן זוג , אבל איך מוודאים?
את או אתה ערניים למה שקורה סביב, והתחושה שמשהו מתנהל מאחורי הגב שלכם אינה נעימה ומשאירה אתכם לבד במערכה. הסימנים הדרמטיים שיכולים לשמש בנושא בגידה יכולים להעיד באותו אופן גם על התפתחויות בעסקים שמושכים את השעון בישיבות, בשיחות טלפון אל תוך הלילה ובלחישות מהצד השני של הבית.

מתי לשים מעקב אחר בני זוג בוגדים?
ראשית, רצוי לחשוף תמיד את האמת, החים בצל השקר והבגידה הם עצובים יותר, כואבים ולא תמיד בעלי תוחלת. רצוי חשוף את האמת ואפילו בזמן אמת כדי שיהיו בידיים הכלים להתמודד עם זה כראוי. אם בן הזוג שהסתיר הוביל את הקשר עד כה, הרי שמי שבידיו הממצאים יכול כעת להניח ידו על העליונה.

להתקשר עם חוקר פרטי
בידיו של חוקר פרטי להבין סימנים לבגידה, הוא יכול להטמין אמצעי מעקב כדי לתעד ולהציג בהמשך, בבית המשפט, אם יהיה צורך או רק על מנת ליישר את ההדורים ולחשוף את המידע הרצוי. עליו להיות בעל ניסיון וידע בתחום על מנת לייצר את המידע השמיש בבית המשפט לעניין.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר