חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מתי נזדקק לחקירות כלכליות?

חקירות כלכליות מאפשרות לאנשים להבין איזו יכולת כלכלית עומדת מאחורי אדם פרטי או עסק, ובדרך כלל החקירה נעשית ללא ידיעתו של מושא החקירה. השירותים הללו ניתנים למגזר העסקי או למגזר הפרטי ובמקרים שונים: זה יכול להיות גרוש או גרושה שתובעים מזונות מאדם המצהיר על רכוש מועט שברשותו, זו יכולה להיות חקירה כלכלית של עסק שפשט רגל, בעלי עסק ששולחים שיקים ללא כיסוי ובכל מקרה שבו רצוי להבהיר את מצבו הכלכלי של הנחקר, בין אם הוא משתף פעולה עם החקירה ובין אם לא, בין אם הוא מודע לחקירה זו ובין אם לא.

איתור חייבים
תפקיד משרד חקירות באיתור חייבים הוא חלק מהחקירה הכלכלית. לעתים מנסים לאתר אדם שכנראה הנכסים של מושא החקירה הועברו אליו באופן זמני, על מנת לטשטש את יכולותיו הכלכליות. מסיבה זו, דווקא איתור החייבים חשוב ומורכב לא פחות מחקירת יכולת כלכלית, ודורש צוות בילוש ומעקב מיומן אשר ידע לאילו כיווני חקירה לפרוש אותה.

חקירת יכולת של שותף בעסק
לעתים עולים החשדות שדווקא השותף עלול "לעשות את המכה ולברוח עם הכסף". לפעמים לא רואים את היער מרוב העצים, וקומבינות נערכות מתחת לפני השטח. עבור אותם שותפים שמעוניינים להבין מה השותף השני מחזיק ביד ואם יש לו יכולת כלכלית כדי להוות גב כלכלי לעסק הקיים, נעזרים בשירותיו של חוקר פרטי למעקב.

חקירה כלכלית בחו"ל
לעתים החקירה נוגעת גם בנכסים ובכספים הנמצאים בחו"ל, כמו גם מצבים שבהם מושא החקירה עצמו נמצא בחו"ל. החקירה הכלכלית אינה יודעת גבולות ומאפשרת בדיקה ממוחשבת בנוסף תוך גישה למאגרי מידע שונים.מסיבה זו רצוי להסתייע בשירותיו של משרד חקירות שבקיא במיוחד בנושאים אלו של יכולת כלכלית.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר