חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירה עסקית

העולם העסקי הוא עולם תחרותי. כל חברה שואפת לפתח את משאביה ולגדול ולהיות מספר אחת בשוּק. מידע שווה לכוח, ועסקים רבים יממנו אמצעי ריגול שונים בכדי לערוך "ריגול תעשייתי" לחברה המתחרה או לחברה אשר אותה אתה רוצה לבדוק, או שישנו הסיכון לכוונת עוקץ והונאה (על- ידי שותף לעסק או "מושתל"), ואת זה אנו רוצים כמובן למנוע- ואת זאת עושים על- ידי חקירה עסקית. חקירה עסקית מנוהלת גם לבדיקת מצב חברה אותה מעוניינים לרכוש או להכנס בשותפות- ולא בטוחים כי כל האמת ורק האמת נאמרת.

מהו "ריגול תעשייתי"?
זהו תחום שרבים בו תחומי הריגול כמספר כוונות הריגול, וברוב המקרים העיסוק בזה פלילי. מדובר על מודיעין עסקי אשר מנסה לחשוף כמה שיותר את תמונת המצב בעסק הנבדק, וזה מונה: קשרים כלכליים ועסקיים, יכולת כלכלית, איתור רכוש ומקורות ההכנסה האפשריים, לקוחות, שווקים פוטנציאליים, פיתוח מוצרים וטכנולוגיות , צפי עתידי ועוד.

כיצד "ריגול תעשייתי" מתבצע?
"ריגול תעשייתי" יכול להתבצע על- ידי העסקת עובד אשר יחדור לפי מידת הצורך לדרגים השונים בחברה- מעובד הבודק את פחי האשפה למנהל בדרג בכיר הלומד את התנהלות החברה. 


הריגול יכול גם להתנהל במישור הוירטואלי- עם התקנת תוכנות ריגול והאזנות. כאשר מתעורר החשד כי קיים ספק לטוהר המידות, לתרגיל עוקץ או הונאה מתוך/ מחוץ לעסק, לזיוף למרמה או לגניבה, להפרת זכויות יוצרים, לגורם זר הלומד את סודותיה הכמוסים של החברה מבפנים- קיים ספק ל"ריגול תעשייתי", ויש דרכים שונות לאתרו- על ידי אנשי מקצוע המאומנים ומיומנים בתחום.


חשוב לדעת כי משרדי חקירות רבים מצוותים לצידם אנשי מקצוע נוספים ומומחים בתחומם לצורך ביצוען  ,של חקירות עסקיות ופיננסיות, זאת לרבות אנליסטים, מומחים לראיית חשבון , ואנשי מקצוע נוספים. ככל שהחקירה הינה מורכבת יותר, כך היא מצריכה את ציוותם של אנשי מקצוע נוספים אשר יעבדו לצידו של החוקר הפרטי.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר