חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חוקר פרטי - לגילוי האמת שלכם

חקירה פרטית – תפקידה לחשוף את האמת היכן שחושדים או מודעים לכך שדברים מתרחשים מתחת לפני השטח. לרוב, חוקר פרטי ייחשף למקרים מעניינים שאליהם הציבור לא התוודע, ישנם מצבים שבהם יעבוד בשירותו של אדם או גורם שהחוק לא היטיב עימו אולם לחוקר הפרטי ישנה יכולת להשפיע באמצעות ממצאי עבודתו והיכולת להביאם קבילים בפני בית המשפט. על מנת ללקט את הממצאים הללו – ובייחוד כאשר האובייקט מודע לכך שהוא נעקב, יש צורך במכשור טכנולוגי חדשני למדי – לכן עליו להיות מעודכן מעת לעת בכל החידושים האפשריים, אולי יותר מכולם.

חוקרים פרטיים מעניקים מענה
אותם חוקרים פרטיים עורכים חקירות ומעקב בנושאים שונים, כמו למשל חקירות כלכליות וחקירות יכולת פיננסית, חקירות בתחום התעסוקה – מעילות של עובדים או הונאות, פשעים הקשורים לעולם המחשוב ורשת האינטרנט, חדירה לפרטיות, בזיהוי זהות של אלמוני מאיים, מי שגנב את הרכב של מזמין החקירה או חקירות בגידה למשל.

חשיפת האמת – איך?
חשיפת האמת תיעשה באופן מחושב מראש ובאמצעי האזנה, צילום ומעקב מתוחכמים. חשוב לדעת לא רק להפעיל את המכשיר באופן טכני, אלא לדעת בדיוק איך ללקט את הממצאים באופן שיהיה קביל בבית המשפט וחוקי. החוקר הפרטי יהיה לרוב מי שיש לו רישיון לעסוק בתחום ועבר התמחות מקיפה, לכן הידע שצבר יכול להיות בעיקר בתחום התמחות מסוים, או לשמש לכל סוגי החקירות.

אופן הדיווח ללקוח
לחוקר ישנה שיטת עבודה משלו ובכל מקרה – בין אם הגיע לתוצאות ובין אם לאו, עליו לדווח למזמין החקירה אודות ההתקדמות בפרשה. החוקר יגיש בפני המזמין את האמת אל מול פניו, על כן נדרשת מידה רבה של אתיקה ורגישות אנושית באופן חשיפת הפרטים ללקוחות שלו, שממילא נמצאים במצב רגיש.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר