חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מדוע מומלץ להיעזר בשירותי חברת חקירות לאבטחת העסק?

הפריצה לעסק או גניבה ממנו כמו גם הונאה, אלו מקרים חמורים  שיש לטפל בהם על מנת למנוע הישנותם בעתיד, ללמוד יותר אודות נקודות התורפה של העסק ולהעניש את העוברים על החוק. מכל מקום, גניבה לעסק או פריצתו עלולות לגרום לנזק – בין אם זה נזק כספי או נזק בסימן של מידע רגיש – ומסירתו למתחרים. החוקר הפרטי שיתערב בחקירה, יכול לחשוף את זהותו של העובר על החוק, וכן אם היו לו שותפים ומי הם. זאת, תוך שיתוף פעולה מלא של בעל העסק כדי לתרום להצלחת החקירה.

אבטחתו של עסק באופן שגרתי
ניתן לאבטח את העסק גם באופן שוטף – ואפילו רצוי. דומה הדבר למניעת מחלה ושמירה על איזון אורח חיים בריא במקום להתמודד עם מחלה. כך, אפשר למנוע לדוגמה גניבה בידי עובד אילו עורכים לו צילום סמוי קבוע, או שמאבטחים את הרשת בצורות סיווג שונות.

להסיק את המסקנות הנכונות
המעקב עשוי להניב מסקנות, שבהן המעסיק ישתמש כדי להפיק את המסקנות הנכונות. הוא יקבל המלצות באילו מערכות מעודכנות כדאי להשקיע, ויעשה "חושבים" כלכלי לחברה מתוך מגוון רחב של אמצעים אפשריים לטיפול בביטחון פנים של החברה בכל המישורים האפשריים, לרבות דרכים להעביר ציוד יקר ממקום למקום ללא חשש.

לא לחשוף את העסק כלפי גורמים מתחרים או עוינים
נקודה נוספת היא חשיבות איסוף מידע עסקי כשהמתחרים מנסים להרחיב את היריעה ולהכיר כל פיסת מידע בעלת מידע רגיש בחבר המתחרה. גם כאן, חוקרים פרטיים יכולים למצוא את עקב אכילס של החברה, בין אם זהו עובד שמדליף פרטים או אופן התנהלות של החברה, אם אלו מסמכים שהגיעו בצורה מסוימת לרשת ואמורים להיות מסווגים או בגידה של עובד מתנכל שרצה לנקום.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר