חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

צילום סמוי

צילום סמוי הינו כלי נוסף בו אנו נעזרים לשם השגת המידע המודיעיני אותו אנחנו צריכים לשם החקירה. צילום סמוי תלוי בשלושה גורמים עיקריים. הראשון הוא איכות הציוד בו אנו משתמשים. השני הינו הטכניקות, היצירתיות שמאחורי הביצוע והשלישי זה החומר האנושי של החוקרים פרטיים שמבצעים את הצילום הסמוי. שילוש של שלושתם ושמירה על איכות ומקצועיות לאורך כל הדרך, מובילה בדרך כלל לתוצאות מאוד מועילים עבורנו ועבור הלקוח אשר למענו אנחנו מבצעים את העבודה.

 

כמובן שיש חשיבות מאוד גדולה בהתאמת אופי הפעילות אל הלקוח הספיציפי. כל חקירה מחייבת אותנו להתאים עבורה תוכנית צילום סמוי שנויה. לעיתים יש צורך להתקין מצלמות במקומות לא שגרתיים, עליהם אף אחד לא חשב, דבר שמרחיק את סכנת התפיסה. צילום סמוי לעיתים נעשה בצורה פיזית, תוך התחקות אחר האובייקט. מצבים כאלו דורשים בין היתר גם צלמים מנוסים היכולים לצלם בתנוחות לא רגילות או תוך תנועה (הליכה, נסיעה, רכיבה, ריצה ועוד).

 

מניסיון שלנו, מדובר באחד הכלים הכי יעילים. לעיתים אנחנו משכנעים לקוחות לבצע צילום סמוי במקום הכי פחות צפוי, דבר שמעלה ממצאים מפתיעים. לא פעם מגלים לקוחות אשר פונים אלינו לשם התחקות אחרי מעשי גניבה מהעסק, כי החשוד באשמה הינו האדם האחרון עליו יכלו לחשוב וכי אין סיכוי היה לתפוס אותו ללא התקנת מצלמה סמויה או ביצוע צילום סמוי וגם מעקב סמוי מקצועי ואיכותי בבית העסק של הלקוח.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר