חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מעקב לוויני גם להורים מודאגים

עם הקדמה הטכנולוגית, עולות שאלות מוסריות שונות. מה אפשר לעשות עם היכולת מול חוקי המוסר; האם אדם שטכנית יכול לרצוח או לפרוץ למקום מסוים יעשה כן? להבדיל אלף הבדלות, אפשר להעלות כך גם את שאלת המעקב של הורים אחר ילדיהם במכשירים לוויניים. הילדים מסתובבים בדרך כלל עם טלפונים ניידים או עם מכשירים שיש בהם מערכת לניווט לוויני מדויק, כשניתן לעקוב כך אחר אדם, חיה, כלי רכב וגם אחר חפצים. מסיבה זו, חוקרים פרטיים ובלשי משטרה נוטים להשתמש באביזר הטכנולוגי הזה – הוא קטן, קומפקטי וקליל – מסיבה זו הוא גם נוח להטמנה.

איך המכשיר עובד?
את המכשיר הזה שיכול לשמש גם למעקב אחרי בני זוג בוגדים  ניתן להטמין בתיק לימודים או בארנק, בקופסה או בכל חפץ אחר. למן הרגע שהופעל, המיקום שלו מתעדכן אחת לכמה דקות, ומכאן נובע העניין של הדיוק המוגבל. מכשיר הניווט ידווח על פי המפה באיזה רחוב ומספר רחוב המכשיר נמצא. נשאלת השאלה אם ההורים "צריכים לדעת" בכל רגע נתון מה הילד עושה.

מכשור שיש אצל חוקרים פרטיים
מדובר במכשור המשמש לבילוש, וכשמדובר בהורים מודאגים שיש להם בסיס מוצק לחשדות שלהם, ניתן פעמים רבות למנוע אסונות גדולים ומעשים בעלי סיכון גבוה – ההורים מכירים את ילדיהם מקרוב ויכולים לחוש מתי רצוי לעקוב – גם אם מדובר בהורים קשישים.

לעתים ניתן להשתמש גם במכשיר הנייד
ישנה אפשרות להשתמש גם במכשיר הנייד כמכשיר עוקב לוויני – משום שממילא התכונה הזו מצויה במכשיר הטלפון הנייד שהולך עם הילד לכל מקום. רצוי להתייעץ עם עורכי דין על מנת להבין מה גבול החוקיות בנושא הזה, ובמידת הצורך אם יהיה כורח להשתמש בעדות זו בבית המשפט, מה מידת החוקיות כדי שהראיות למשפט תהיינה קבילות .

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר