חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

בדיקת פוליגרף אצל חוקר פרטי

אחד הדברים הקשים ביותר לגילוי הוא האם האדם אשר עומד מולנו הוא אמיתי או נוכל. במילים אחרות, אילו ידענו האם האדם שמולנו דובר אמת או שקר היינו אנשים מאושרים יותר. על מנת להתמודד עם הסוגיה הזאת התפתחו במרוצת השנים כל מיני טכניקות ושיטות עבודה, החל מאינטואיציה אישית של אדם בתפקיד חוקר אשר פיתח מיומנויות בעקבות שנים של ניסיון או על ידי כלים טכנולוגיים כמו מכשיר הפוליגרף. הפוליגרף הוא מכשיר המודד את התגובות הפיזיולוגיות שלנו על מנת להבחין בשינויים העשויים לעזור לנו לגלות האם האדם מולנו משקר על ידי בדיקת פוליגרף.

איך מתבצעת בדיקת הפוליגרף?
כאשר חוקר פרטי עורך בדיקת פוליגרף הוא מצמיד לאדם הנחקר גלאים שונים בכל מיני מקומות בגוף. הגלאים השונים מודדים את קצב פעימות הלב, הדופק בגוף, לחץ הדם, כמות הזיעה המופרשת מהגוף, התרחבות האישונים ועוד. כל שינוי במדדים מן הנורמה המקובלת עלול להקפיץ את עינו של החוקר שייתכן שיש כאן משהו חשוד. כלי הפוליגרף פופולארי מאוד בחקירות פליליות ורשויות המשפט והאכיפה עושות בו שימוש תדיר. לאחר החקירה עוברים מנתחי הפוליגרף על הפלט שיוצא ומשווים את כל התוצאות החריגות אל מול השאלות שנשאלו בזמן הרישום החריג ומעריכים מה הייתכנות שהאדם השיב תשובה שקרית.

מי משתמש בפוליגרף?
הפוליגרף הוא מכשיר הנחשב ברמת אמינות גבוהה שתוצאותיו קבילות בבתי משפט בארץ ובעולם. עיקר הגופי שעושים בו שימוש הם גורמי האכיפה והמשפט למיניהם בעולם, אולם גם חוקר פרטי יכול לעשות שימוש במכשיר הזה. בשוק הפרטי ניתן לערוך בדיקות פוליגרף רק אם מקבלים את הסכמתו של הנבדק, אך סירוב לעבור בדיקת פוליגרף עלולה להיות עילה לפיטורין או להשפיע על הגורמים להרשעה בבית המשפט.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר