חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

צוות בילוש

ישנן משימות בילוש שאינן עשויות לאדם אחד. צוות בילוש הוא משרד מקצועי, שיש לו צוות חוקרים פרטיים מורשים ומנוסים. המשרד אמור לספק שירותי מעקב, התקנת מוצרי בילוש, מיומנות בהפעלתם והידע להבחין מתי החומר המצולם יכול לעזור בבית המשפט, חקירות עסקיות או פרטיות, חקירות כלכליות ועוד. על מנת שחוקר יהיה מורשה, עליו לקבל רישוי ממשרד המשפטים. האנשים שמרכיבים את צוות הבילוש חייבים להיות מעודכנים בחידושים האחרונים הטכנולוגיים וכן בכל מה שקורה בקהילה כדי לחבר את כל הקצוות ולמצוא פתרון גם מעבר למה שנראה מעל לפני השטח.

תפקידים מיוחדים לצוות הבילוש
לעתים קרובות לצורך התפקיד נדרשים החוקרים למילוי תפקידים שונים ממעקב בלבד מאחורי הקלעים: צוות בילוש יכול לספק שירותי ייעוץ בטחוני לחברות וארגונים ממיטב הידע והניסיון. לדוגמה – חקירת מודיעין עסקי באינטרנט, יש צורך בידע של רשתות, תוכנות מסוימות, לעלות על דרך החשיבה של הנעקבים והרכבת דפוס פעולה על פי הקלסתרון שנבנה. במקרה של הונאות ביטוח רכב, לפעמים יש צורך בפתרונות יצירתיים וציוריים כדי למצוא קו פעולה מסוימת שבה פועלת חוליה או אדם פרטי. במקרה של חקירת תביעת רשלנות רפואית בעבודה, יש להכיר לעתים את המקום ולחבר בין האינטריגות במקום העבודה ולפיכך יש צורך בידע חברתי מסוים.

מי מבקש את שירותיו של צוות בילוש?
כל אחד יכול להשתמש ביום מן הימים בצוות בילוש לפתירת תעלומה שתחסוך לו הרבה מאוד כסף, זמן יקר, רגשות או שאלות עסקיות. בני זוג אשר חושדים בבני זוגם, רשויות מקומיות המערבות בלשים הנלחמים בפשיעה ובסמים, תאגידים וארגונים שמעוניינים להבין אם מתרחשת גניבה מן העסק, חברות ביטוח שמבקשות לבדוק אם התבצעה הונאה כל שהיא. ישנם גם מקרים שבהם ישנה חקירה של גניבת קניין רוחני ולהגיע למקורות שפעלו להשגתה.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר