חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

גביית חוב

עסקים שונים ולקוחות נמצאים חייבים ולא תמיד ניתן לאתר אותם על מנת לגבות מהם את החובות. גביית חובות הרבה פעמים הופכת לחלק מעבודה נגררת של בעלי עסק אשר מחלקים זמן יקר וכסף נוסף בכדי לאתר את החייבים, ולא תמיד אלו עולים ברשתם. עד לקבלת הכסף אם בכלל, נפתחים מאות אלפי תיקים בהוצאה לפועל ולא כולם מתקדמים לעבר גבייה מלאה. ההוצאה הנדרשת מחברה, ארגון או עסק לגבות יחידות חוב הולכת ועולה, משום שנפח הזמן המושקע באיתור החייב בכל סכום זהה, וככל שמדובר בשיטה שאינה משתנה, הסיכויים לאתר את החייב נמוכים. תפקידו של משרד חקירות באיתור חייבים הוא לעשות זאת בדרך המהירה ביותר ובאמצעות השקעת משאבים מינימלית

חוקרים פרטיים במשימת איתור חייבים
לעתים ניתן לקבל גם ייעוץ טלפוני לגבי אופן הפעולה שניתן לנקוט: בבקרת אשראי, בגביית חובות טלפונית, שיפור נהלי הגבייה, התמודדויות עם חובות קטנים או גדולים, מניעת חובות, עיבוי ביטחונות, גביית כספים מחו"ל ועוד ועוד. גביית חובות היא עבודה לא קלה, במיוחד כשמדובר בחייבים שיש סיבה מסוימת שעומדת מאחורי המניע לאי התשלום – אלו יודעים כי הם מהווים מטרה לאלו שמעוניינים למוצאם ועל- כן מטשטשים עקבות. לחוקרים פרטיים יש את הידע, הניסיון ומוצרי בילוש שעשויים לא רק לעזור לאתר את החייב, אלא גם להוכיחו לצרכי בית המשפט.

איך העבודה מתבצעת?
פעולת איתור אנשים היא הפעולה שמקדימה נקיטת הליכים משפטיים משמעותיים, ל כן יש חלק חשוב של איסוף מודיעין ומידע. החקירות יכולות להיות גלויות ובעיקר סמויות, כאשר הנחקר אינו מבחין בכך שנעקב – ניתן לעקוב אחריו באמצעות טלפוניה אמצעי בילוש וירטואליים, נגישות למאגרי מידע שונים וכן במעקב פרונטאלי, כשלאזרחים מן השורה אין את הנגישות לכך.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר