חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירה משפטית

מזמיניה של חקירה משפטית עושים זאת במטרה לוודא את העובדות הקשורות לאירוע. חקירה משפטית עלולה מטבעה להתנהל לאורך זמן רב, משום שדרך השגת ראיות אשר הושגו באופן חוקי ואמורות להיות קבילות בבית המשפט חייבת להיסלל באמצעות ההיגיון והכלים שברשות חוקר פרטי - ופעמים רבות פרטי החקירה הקריטיים אינם בידיו. כאשר הליך משפטי נמצא בעיצומו, ישנו עניין של סחבת משום שישנו מיעוט ראיות למשפט. על מנת לזרז הליך חקירה, ניתן להזמין חקירה משפטית.

מה יכולה להיות חקירה משפטית?
כאשר מדובר במתן עדויות למיניהן כמו בנושא תאונות דרכים, הגשת עדות על פריצה, שוד ועוד. בחקירות אחרות ישנו איסוף מידע סמוי אשר נעשה באופן של תיעוד המידע באמצעות מצלמות ואמצעי הקלטה, תשאול, האזנות ועוד. קצה החוט שמתקבל הופך את החקירה לגלויה באם יש צורך בכך (לצורך הרתעה או שימוש במידע הנרכש). אמצעי חקירה שהיו לא חוקיים – כמו שימוש בכוח בלתי סביר או הצבת מצלמות אשר עוברות על חוק צנעת הפרט, לא קבילים בבית המשפט על כן לא יהיה להם תוקף משפטי ופעמים רבות עלולים "להפיל" את הזמנת החקירה. למרות שלנחקר בחקירה משטרתית למשל יש את זכות השתיקה, ישנן שיטות חקירה רבות לגרימת העד "לזמר" את המידע החוצה מפיו, או לגרום למציאת חומר חקירה נוסף.

המומחיות של חוקרים פרטיים
יש לחוקרים מורשים סמכויות שונות לנקיטת דרכי חקירה שונות על פי מיטב הבנתם. חוקר מקצועי יכיר את המאפיינים של הדמות אותה הוא חוקר או מתשאל ויכול להתחקות אחריה על פי כך, ולהוציא ממנה את המידע הנחוץ. מלבד זאת, חוקר טוב אינו משאיר עקבות בשטח כשהוא משתמש במעקב סמוי - בעיקר כדי שלא לגרום למושא החקירה להבין שהוא הנחקר.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר