חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

אמצעי האזנה

אמצעי האזנה הינם מכשירים המאפשרים הקשבה, הקלטה או פיקוח אחר שיחתו הפרטית של הזולת. כך, מתאפשרת בעזרת אמצעים טכנולוגיים מסוגים שונים קיומה של האזנת סתר, בעת שאף אחד מבני השיחה הנעקבת לא נתן את הסכמתו לכך. השימוש בציוד האזנה נעשה ברוב המקרים על ידי גופי מחקר ממסדיים או חוקרים פרטיים, לצורך איסוף מודיעין וניהול מחקר אודות פרשיות שהתבצעו בעבר או שעתידות להתבצע בעתיד.

אילו אמצעי האזנה קיימים?
התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות יצרה מגוון רחב של אמצעי האזנה הפועלים באמצעות מיקרופונים ואמצעי הגברה זעירים. אמצעים אלה מותאמים להתקנה על טלפונים נייחים וניידים, כמו גם על מחשבים ובחללים סגורים ופתוחים, תוך שהם מוסווים בשלל אופנים יצירתיים ומקוריים המקשים על זיהויים בעין שאינה מקצועית. עם התפתחות תחום הבילוש הפרטי בישראל ובעולם, הוענקה לכל אדם את האפשרות לרכוש ציוד האזנה מתקדם במחיר שווה לכל נפש. 

ומה מבחינת החוק?
בישראל מקובל להבחין בין האזנות למטרות של ביטחון המדינה ולמטרות של מניעת עבירות וגילוי עבריינים. כך, בעוד שבהאזנה למטרות ביטחון המדינה רשאים להשתמש גופי המודיעין הממסדיים בלבד, יכולים להשתמש בהאזנה למטרות גילוי ומניעתן של עבירות גופים מחקריים רבים. עם זאת, נדרשת הסכמת בית המשפט לביצוע האזנה מסוג זה, אלא אם מדובר בהאזנה אקראית הנעשית בתום לב, האזנה תוך קבלת הסכמתם של אחד מצדדי השיחה להתבצעותה, או כזו הנעשית באמצעות הקלטה עצמית של שיחת טלפון.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר