חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות פרטיות הצעות מחיר

חקירות פרטיות חובקות את כל סוגי החקירות האפשריים, כאשר הן תחת מעטה של הזמנת עבודה של אדם פרטי. החקירה מתבצעת על ידי חוקר או צוות מטעמו על מנת למלא את המטרה הרצויה. חוקר פרטי עושה את עבודתו על פי כללי משחק חוקיים, כלומר – דרך איסוף המידע פחות משנה אולם חשוב שהליכי איתור וליקוט הראיות יהיו חוקיים. במידה ויהיה צורך להגישן לבית המשפט, הן תהיינה תקפות רק אם לא עברו על החוק. היות ולכל בלש ישנה מתודה ודרך החקירה שלו, תוכלו לקבוע פגישה מול החוקר הפרטי ולהתרשם ממספר פרטים בו- זמנית.

פגישה עם חוקר פרטי
הפגישה עם החוקר הפרטי חייבת לשאת פירות כל שהם, היות והוא איש סודך שיהיה חייב להימצא לימינך. הוא ה"מוח" והוא ה"כוח"- כלומר, הוא המתכנן של כל המשימה והוא גם מבצע אותה. חשוב שיהיה לו ניסיון בעבודות מסוג זה, לכן כשאתם מגיעים למשרד חקירות, חשוב לוודא שזה שאתה מסכם מולו את העסקה יהיה גם זה שמנהל את החקירה, ולא בלש זוטר ומתלמד. בפגישה תוכל להתרשם מכמות ואיכות ציוד הבילוש שלו, והוא יוכל להציג בפניך תוכנית פעולה, כולל הצעת מחיר. את הצעת המחיר חשוב שתדרוש גם בכתב, זה מהווה משום הסכם בינך לבין החוקר הפרטי שמולך.

מדוע חשוב לשלוח מראש בחקירות פרטיות הצעות מחיר?
חקירה יכולה להיות עסק מתמשך, ככל שהפתרון מצוי בכוחו של אותו בלש. כלומר – אתם צריכים כמה שיותר מידע ובזמן המועט ביותר. תוכלו לסכם מראש לגבי כל סעיף שיידרש באופן צפוי וגם לגבי סעיפי חקירה אחרים שידרשו אולי (כמו שימוש במכונת פוליגרף, מעקבים פיזיים או התקנת מכשור בילוש ועוד, בין אם זה חקירות כלכליות, אישות, פליליות ועוד.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר