חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

חקירות בינלאומיות

חקירות בינלאומיות
חקירות בינלאומיות זהו תחום הנחשב למורכב יותר מאשר סוגי החקירות השונים וזאת מכיוון שמעבר לידע של החוקר ובקיעותו בתחום יש עליו להיות בעל ידע רב על כיצד להתנהל בחול. תחום החקירות דורש בקיעות בנושא החוק וזאת משום שהקו ההפרדה הוא דק ופעמים רבות אף לא קיים ולכן כאשר מתבצעות חקירות בינלאומיות יש על החוקר להיות בקיא בחוקים החלים במדינה שבה הוא מנהל את החקירה.

על החוקרים להיות בעלי קשרים רבים בארץ ובמקרה של חקירות בינלאומיות גם בחול(דבר שאינו מובן מאילו ויש לבדוק זאת), חוקר אשר מבצע עבודה מסוג זה חייב היה לעבור בעברו הכשרה לשם כך מכיוון שאין הדבר פשוט ואף נחשב למסוכן. חוקרים אלו לרב יהיו אנשים יוצאי יחידות מיוחדות בצבא וכמו כן בסקטור הממשלתי.

כאמור יש הבדל רב בין חוקר המבצע את עבודתו בתחומי הארץ לבין חוקר העושה  זאת בשטח זר ולכן כאשר פונים לחוקר בנוגע לעבודת חקירה בינלאומית וכמו חקירות מחשב יש לבדוק כי אכן הוא מומחה בתחום הבינלאומי ובעל הכישורים והציוד המתאמים למשימה זו. לכן, כשמדובר בחקירות בינלאומיות יש צורך בהעסקת משרד אשר מעבר לכישורים שצוינו יהיה עלו להיות בעל קשרים עם משרדים ואנשי קשר שונים באזור פעילותו.


 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר