חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מכונות פוליגרף

מכונת הפוליגרף, או בכינויה המוכר "מכונת אמת", הינה מכשיר שמטרתו לקלוט את תגובותיו הבלתי נשלטות של האדם הנחקר, בכדי להבחין האם האחרון דובר אמת או שקר. משמעות השם "פוליגרף" הינו, מיוונית, רב (פולי) רישום (גרף). השימוש בפוליגרף נערך בעיקר בעת חקירות פליליות, אך לעיתים נעשה בו שימוש גם למטרות פרטיות כגון אבטחה ומבדקים שונים.

מהו בעצם מכשיר הפוליגרף?
מכשיר הפוליגרף הומצא במאה העשרים בארה"ב, תוך הישענות על ההנחה כי בגופו של אדם המשקר מתרחשים שינויים בלתי רצוניים כגון שינויים בדופק, עליה בלחץ הדם ועוד. השיטה הפופולרית ביותר לבדיקת פוליגרף הינה שימוש ברשימת שאלות המורכבת משאלות רלוונטיות והשוואתיות. מקובל לשלב במהלך הבדיקה גם "שאלות סרק", כלומר שאלות שלנחקר אין סיבה לשקר בהן, וזאת במטרה לרכוש את אמונו של הנחקר בתהליך.

כיצד נערכת בדיקת הפוליגרף?
בעת בדיקת הפוליגרף מוצמדים לאדם הנחקר גלאים מסוגים שונים ובאזורים שונים בגוף, אשר מודדים את קצב פעילות ליבו, הדופק, הזיעה ולחץ הדם שלו. לאחר הבדיקה נערכת פעמים רבות חקירה נוספת, שמטרתה לתת הזדמנות לנחקר לדייק בתשובותיו ואף לשנות אותן, כאשר לעיתים המבחן הנוסף יכול אף לגרור הודאה באישומים השונים.

מהי אמינות תוצאות בדיקת הפוליגרף?
אמינות מכשיר הפוליגרף היתה נתונה מאז ומעולם בספק, כאשר אחוזי הדיוק של תוצאותיו נעים בין 70 ל-95. בישראל לא ניתן תוקף חוקי לבדיקות הפוליגרף, ותוצאות בדיקה כזו יתקבלו בבית המשפט רק כאשר התהליך נערך בהסכמת שני הצדדים ותוצאותיו חד משמעיות. כמו כן, לא קיים בישראל רשיון מיוחד המקנה זכות למתן בדיקות פוליגרף, כך שכל אדם יכול להכריז על עצמו כעל מומחה בתחום. על כן מומלץ לבדוק בטרם ההליך, כי יש לבודק לפחות כישורים מינימליים בתחום; זאת ניתן לוודא, באם הוא משוייך לאחד מאיגודי הפועלים בתחום.

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר