חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

גניבת קניין רוחני

העידן המודרני מציע לאדם הפרטי אפשרויות בחירה בלתי מוגבלות כמעט. עם התפתחות האינטרנט בעשורים האחרונים העולם הפך להיות לכפר גלובאלי קטן. בעולם של היום  ניתן להגיע מכל נקודה בעולם לכל נקודה, מרוחקת גיאוגרפית  ככל שתהיה, באמצעות הקשות על המקלדת או באמצעות הקלקות עכבר ספורות. חופש זה מאפשר לנו להיחשף לתכנים שמתאימים לנו ואף לצרוך את התכנים אליהם אנחנו מתחברים יותר.

לכאורה, האינטרנט טומן בחובו את היכולת של כל אדם לבטא את עצמו בצורה הטובה ביותר, באמצעות צריכת תכנים שמתאימים לו ובאמצעות הפצת תכנים שנראים בעינו כראויים או תכנים שהוא יצר. אך לצד ההיבט החיובי של האינטרנט והשימוש בו ככלי לביטוי עצמי, השימוש באינטרנט יצר תופעת לוואי של גניבת קניין רוחני. המשמעות של כך היא למעשה בגניבה ושימוש שלא כדין ביצירות ספרותיות, קולנועיות, מוזיקליות ועוד. האינטרנט מאפשר נגישות גבוהה ליצירות מסוג זה ובכך תורם לעידוד התופעה.

כיצד ניתן להתמודד עם גניבת זכויות יוצרים? על מנת להגן ככל האפשר על הקניין הרוחני, עוגנו בחוק מספר הגנות, הכוללות בין היתר ענישה של מפר זכויות היוצרים ופיצוי כספי שיקבל בעל זכויות היוצרים. אך כדי שבעל זכויות היוצרים יוכל ליהנות מהגנות אלה, עליו להוכיח שאכן בוצעה גניבת קניין רוחני. מציאת הוכחה יכולה להתברר כבעייתית, מאחר וגונב הקניין הרוחני יכול למשל להשאיר את היסודות של היצירה כמו שהם אך לשנות את היצירה במעט ולהגדיר אותה כיצירה חדשה.
לאור הקושי שבהוכחת גניבת קניין רוחני, כיצד ניתן להתמודד עם התופעה? הדרך היעילה ביותר היא לפנות למשרד
חקירות לו ניסיון בהתמודדות עם מקרים דומים. חוקר פרטי מיומן יאתר את המקור לגניבת הקניין הרוחני, יאסוף ראיות ויוכיח שנעשה שימוש בחומר הגנוב. במשרד החקירות תקבלו את המענה הטוב והמקצועי ביותר שיסייע לכם להתמודד עם גניבות של קניין רוחני

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר