חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

כיצד פועל חוקר פרטי כנגד שוק ההורדות הפיראטיות?

אחת הבעיות הגדולות ביותר שאמנים עומדים מולם היא ההורדה הפיראטית. היכולת לגלוש ברשת ולהשיג כל שיר, סרט, סיפור או תמונה גורם לעוול רב ליוצר וכן יוצר נזק לעסקי האומנות בישראל הסובלים ממשבר כלכלי. שוק ההורדות הפיראטיות גדל מדי שנה ונוספים אתרים רבים המציעים לכל גולש את הסרט ההוליוודי החדש או את הדיסק החדש של הלהקה האהובה עליהם מבלי להוציא אגורה.

העתקת קבצים היא פשע
בשנת 2007 יצא בישראל חוק הגנת יוצרים הקובע כי לכל יוצר יש בעלות על היצירה שלו בין אם ממשית או רעיונית וכן קובע כי יצירות שהגיעו לאינטרנט אינן נחלת הכלל. עברות הורדת קבצים הן קשות לאיתור ולא ניתן לתבוע כל משתמש פרטי אשר מוריד לשימוש אישי שיר או סרט אך ניתן להלחם בתופעה זו מול אתרי ההורדות הרבים.

החוקר הפרטי מול גניבת קניין רוחני
לבעליו של הקניין הרוחני יש הגנה חוקית על רעיונותיו או יצירותיו כנגד העתקה, הפצה או שימוש מסחרי ואם הוא חושד כי יצירותיו נגנבות ונעשה בהן שימוש לא חוקי הוא יכול להגיש תביעה בבית המשפט. בכדי להשיג ראיות על דבר הגניבה יש להיעזר בשירות חוקרים פרטיים המתמחים בחקירת קניין רוחני ויכולים להשיג ראיות כנגד שימוש בפטנט, שיר, סרט או כל דבר אחר המוגדר בחוק. משרד חקירות יעזור ללקוח להשיג את כל הראיות הדרושות וכן להתחקות אחר עקבותיהם של הנתבעים בכדי להגיש כנגדם את כתב האישום. בעזרת משרד החקירות יוכל התובע להציג תיק שלם, להביא ראיות חותכות ובסופו של דבר לזכות בתיק.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר