חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מה המשמעות של כתב אישום פלילי

עבירה פלילית נחשבת לאחת העבירות החמורות הקיימות בחברה ומשום כך, הרשויות מתייחסות אליה בכובד ראש. הממשלה קובעת את החוקים ואת העונשים הקבועים עליהם, המשטרה אוכפת ובתי המשפט דנים בתיק וקובעים את גזרי הדין. מבחינה מעשית, הדבר אומר הגשת כתב אישום פלילי, לרוב, על ידי תובע מטעם הפרקליטות המייצגת את המדינה. זאת, לאחר שנחקר  במשטרה והתברר כי קיימות ראיות לכך שאכן נעשו עבירות פליליות. יחד עם זאת, התביעה יכולה להיות מוגשת גם על ידי תובע משטרתי. כל התהליך נחשב למורכב וכאשר חשוד נקלע לראשונה לסיטואציה כזאת הוא מבולבל ואינו יודע איך להתנהג. בעיתוי הזה, מומלץ לו לקבל ייעוץ וליווי של עורך דין פלילי מנוסה.

ייצוג עו"ד

בכל כתב אישום קיים פירוט הכולל תיאור המעשה שבו נחשדים, לרבות מיקום וזמן העבירה. בנוסף, הוראות החיקוק שלפיהם מוטחת האשמה ורשימת העדים לה. לכל חשוד יש זכות לעיין בכל חומר בחקירה על מנת שיוכל לגבש טיעונים להגנה. עורך דין אשר שירותיו נשכרים למטרה זאת יצלם את התיק וילמד אותו. כבר בשלבים אלו הוא יכול למצוא פגמים היכולים לסייע ללקוח. הוא מטפל בעבירות פליליות מגוונות ובהן: רצח, הריגה, שוד, פריצה, גניבה, אונס ועבירות מין אחרות, סמים, ועבירות אלימות אחרות כלפי הזולת. פליליות אחרות הן עבירות צווארון לבן, הלבנת הון, מרמה שוחד ואחרות. 

ליווי מתחילת התהליך

שירותי עורך דין פלילי מגוונים ונחשבים לחיוניים כבר בשלב החקירות הראשוניות. הוא יכול לנסות לבטל כתב אישום פלילי, לסייע בעת השימוע הנעשה ללקוח במשטרה, להקל בתנאי מעצר, להשיג מעצר בית במקום בבית מעצר ועוד. ניתן למשל, לבקש ביטול כתב אישום עוד לפני המשפט בטענות שונות ובין היתר: התיישנות או חסינות, פגם בכתב האישום, חוסר סמכות מקומית, טענות לכך שהעבירות המיוחסות אינן פליליות ועוד. במקרים בהם עורך הדין משיג מטרתו, כתב האישום נמחק וכאילו כל לא הוגש. זוהי בשורה טובה מאוד לחשוד. במיוחד, אם נרשם לו רישום פלילי במשטרה, שאף הוא, מן הסתם, נמחק. המחיקה נעשית על ידי התביעה אשר אמורה לחזור בה. ובמידה והיא מסרבת, על ידי החלטה חד צדדית של בית המשפט.

עבירות מנהלתיות

חשיבות מיוחדת לטיפול עורך דין היא בעבירות של הלבנת הון והעלמות מס. הרשויות נוטות להגיע להסדרים אשר במהלכם משלם החשוד קנסות וריביות בנוסף לסכומי המיסים שהועלמו. כאן העבירות הופכות למנהלתיות הנסבלות יותר מבחינת החשודים. במצב כזה יימנע מהם כתם לכל החיים ולא יהיה צורך להגיע להתדיינות מתישה בבית הדין. במידה וכתב אישום פלילי מוגש לבית המשפט, ייצג אותו עורך הדין היטב. הוא יגייס את כל הידע והניסיון שברשותו, יציג מסמכים, תקדימים משפטיים ויטען לטובתו. הרצון הוא להוציאו זכאי אבל בנסיבות המקרה, כל הקלה מעונש מקסימלי תיחשב להצלחה.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר