חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

באלו מצבים יכול לסייע עורך דין מיסים?

המיסים למיניהם חיוניים למדינה. החוק קובע כי מותר לכל אחד להרוויח ככל יכולתו אבל הוא צריך לשלם למדינה את המיסים הנקבעים בחוק. קיימים מספר סוגי משפחות מיסים.  המובילים בהם הינם מיסים על הכנסה וכוללים הכנסה משכר, מס חברות, מס רווחי הון וכדומה. לצידם, קיים ביטוח לאומי שאינו מס טהור בגלל שחלקו מזכה את המבוטח בגמלאות שונות. מיסים אחרים הינם על צריכה ובולט בהם הוא מס ערך מוסף. קיימים מיסי מכירה ומכירה של מקרקעין ומוצרי צריכה, מס שבח הקשור במכירת מקרקעין ועוד. בנוסף למיסוי הממשלתי, קיימים מיסי ארנונה המשולמים לרשויות המקומיות. 

ייעוץ בשוטף ולמצבים מיוחדים 

נשאלת השאלה, באלו מצבים יכול לסייע עו"ד מיסים? התשובה היא במגוון סיטואציות. סיוע בולט הוא בעיקר בייעוץ לגבי המיסוי שעליו לשלם, ומטבע הדברים, ההתמקדות שלו הינה בייעוץ לעסקים בנושאי מס כבדים, ולאלו הקשורים בפעילות השוטפת שלהם עם רשויות המס והרשויות המקומיות. נושאים שוטפים הינם בין היתר: תכנון מס, תכנון מכירת נכס מתוך כוונה לשלם מס שבח מופחת ככל האפשר, מיסי חברות, מיסוי בינלאומי ועוד. מצב רגיש אחר הוא בעת שהלקוח נחשד בביצוע עבירות הקשורות בנושאי מיסים. כמו: עבירות צווארון לבן, שוחד, רישום כוזב בספרי תאגיד, הלבנת הון, חשבונות פיקטיביים וכדומה. מרבית העבירות הללו הן פליליות וכל איש עסקים היה רוצה להימנע מרישום פלילי אשר עלול להכתימו  לכל החיים.

אופי הליווי

ייעוץ קונבנציונאלי נעשה באופן שוטף לאורך הפעילות ובמהלכו מייעץ עורך דין מיסים על האפשרויות החוקיות לתכנוני מס שונים הנעשים במסגרת החוק. ייעוץ פרטני נעשה כאשר קיימים חשדות כבדים המלווים בחקירות משטרתיות לגבי עבירות מיסוי. מומלץ לשכור שירותיו מיד כאשר מתחילות החקירות מאחר והוא יכול לייעץ לגבי ההתנהלות אשר תמנע הסתבכות שעלולה להיות בעייתית בעתיד. במקרים רבים בהם מדובר בעבירות של צווארון לבן ואי תשלום מס כחוק, ניתן להגיע להסדרים מיוחדים אשר במסגרתם משלם החשוד קנסות וריביות נוספים לסכומי המס שהוא חייב. כאן ניתן להגיע להסכמות בהן לא יתבצע רישום פלילי, מה שיוציא אנחת רווחה מאיש העסקים.

ייצוג בבית משפט

המצבים הבעייתיים ביותר מבחינת הלקוח והמאתגרים ביותר מבחינת עורך הדין הינם אלו בהם יש צורך להגן עליו בבית משפט. בנסיבות אלו ולאחר שהפרקליטות החליטה על הגשת כתב אישום, ההתמודדות קשה יותר. עורך דין יגייס את כל הניסיון והידע המקצועי שלו, יציג מסמכים, יביא חוות דעת והמלצות חמות על אישיותו, ימצא תקדימים משפטיים התומכים בטיעוניו ועוד. כל זאת כדי לשכנע את בית המשפט בצדקת טענות מרשו. כל הקלה מהעונש המקסימאלי הקבוע בחוק תיחשב להצלחה. ובכלל זה, תקופת מאסר קטנה מהמקסימום הקבוע, המרת מאסר לעבודות שירות, קבלת מאסר על תנאי ועוד. מומלץ לשכור שירותי עורך דין למיסים בעל מוניטין.  
contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר