חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

על חשבוניות והסתבכות עם רשויות החוק

כמשרד וותיק לענייני חקירות, היינו עדים לפרשיות מסוגים שונים. אנו מתמחים בביצוע חקירות בארץ ובעולם, מעקבים הקשורים לסכסוכי גירושים וחקירות אישיות, איסוף מידע כחלק מחקירה כלכלית, זיהוי מקרי מעילה וגניבה, השגת מודיעין עסקי ועוד. נתאר בקצרה את תהליך העבודה שלנו ונדגיש מדוע ואיך, אם יש לכם עסק, כדאי להוציא חשבוניות מס בצורה נכונה (אחרת אתם עלולים להסתבך עם הרשויות). 

איך מתנהלת חקירה מקצועית?

אנו מנהלים חקירות מקצועיות בתחומים שונים, על בסיס צוות עובדים מיומן המצויד באמצעים טכניים לאיתור ואיסוף ראיות. לכל סוג של חקירה או פעילות אנו שולחים חוקר או צוות בעלי התמחות וניסיון באותו סוג של מעקב או איסוף חומר. בין אנשי השטח שלנו עוקבים מנוסים ובעלי הכשרות מעמיקות. אנו ערוכים לספק שירותי מעקב וחקירה אפילו בהתראה מידית, עם שירות של 24 שעות ביממה. הדבר נחוץ כאשר מדווחים על אירוע לא צפוי, שבו ניתן לאסוף את המידע הנחוץ שיועבר לאחר מכן לגורמים נוספים אם הלקוח מעוניין (למשל משטרה, עורך דין). צוות החוקרים כולל בעלי ניסיון רב גם באיסוף מידע עסקי, פיננסי, זיהוי הונאות וביצוע חקירות בין לאומיות, בארץ ובחו"ל. 

האם קיימים אמצעים מיוחדים לאיתור מידע 

הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת התייעלות מתמדת בעבודתו של חוקר פרטי. אמצעים מתוחכמים וחשובים עוזרים למשל בביצוע איתור של נמלטים, חייבים, נעדרים. לצורך איסוף מידע וניתוחו ניתן להיעזר באמצעים מיוחדים, לרבות מחשבים, מכונות אמת. בעלי ניסיון בחקירות יכולים לסייע גם בנושאים שונים של אבטחת מידע לעסקים וכמובן ביצוע מעקבים בעזרת מכשירי איתור ו-GPS. 

לקוחות עשויים להגיע ולבקש פתרונות מיוחדים – למשל איתור מספר טלפון של קרוב או שותף שעימו נותק הקשר. איתור של נכסים עבור יורשים. חיפוש אחר יורשים שהקשר עימם נותן מזמן, ביצוע האזנות וביצוע איסוף מידע עבור שותפים עסקיים אפשריים, לפני חתימת חוזים. אם מקבלים עובד בכיר לעבודה, במיוחד בתפקיד חשוב ורגיש, טוב לאסוף מידע ממקורות שונים ברשת ומחוצה לה, בכדי להבין מיהו בדיוק האיש (או האישה). כך אפשר למנוע תקלות בהמשך. בדיקת רקע מקובלת לפעמים גם לפני חתונה. 

לא להסתבך וליהנות מראש שקט
 
כעסק בתחום החקירות והמעקבים, ראינו אין ספור אנשים שחשבו שלהם זה לא יקרה. שהם לא יתפסו ולא יסתבכו ולנצח יוכלו להמשיך במעללים לא חוקיים או לא מוסריים. אבל פעם אחר פעם רואים שאי אפשר להסתתר או לקוות לטוב בלי השלכות. אם יש לכם עסק, אנו ממליצים בחום לא לחפש צרות מול הרשויות. בכל עסקה, תמיד הוציאו חשבוניות מס כחוק. אל תנסו להעלים הכנסות. את החשבונית מלאו עם הפרטים המלאים. ציינו את שמכם או שם העסק. מלאו את פרטי הלקוח, את כתובתו ואת אמצעי התשלום שקיבלתם. ותמיד שמרו עותק של חשבונית או קבלה. 
contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר