חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

האם ניתן להיעזר בחוקר פרטי בהליך הפלילי?

הסתייעות על-ידי חוקר פרטי בייצוג פלילי - האם זה ריאלי?

לא אחת, פונים למשרדי עורכי דין פליליים, לקוחות המבקשים לחזק את קו ההגנה מפני ההליך הפלילי הננקט כנגדם, וזאת באמצעות שירותיו של חוקר פרטי.

התפיסה המוטעית היא שחוקרים פרטיים נמצאים במקום מסוים "מעל החוק" וכי באפשרותם לבצע מעשי בילוש כאלו ואחרים, אשר אינם מתאפשרים דרך גורמים אחרים וכל שכן גורמי אכיפת החוק.

בפועל: טעות היא לחשוב שחוקר פרטי יכול לסייע בנידון, וכל שכן, כדאי אף להגדיל ולדעת כי חוקרים פרטיים לרוב אינם משמשים כלל את משרדי עריכת הדין בתחום הפלילי.

מדוע לא ניתן להיעזר בחוקר?

כלל ברזל: הבחירה להיעזר בחוקר פרטי איננה מאפשרת לנו לבצע פעולות דוגמת מעקב אחר עדים. פעולה שכזו לא רק שלא תועיל במרבית המקרים, אלא יכולה אף לשמש את התביעה שתאשים את עורך הדין והמיוצג על-ידו בשיבוש הליכים.

דוגמה זו היא רק אחת מיני דוגמאות רבות נוספות, בהן חוקר פרטי עלול להוות בעיה ולא הפתרון. עם עורך דין פלילי מיומן, מוטב להתוות את האסטרטגיה הנכונה אשר תסייע ביצירת קו הגנה משפטי, וביסוס הטענות אשר ממסמסות את האישומים הקשים.

אך זה לא תקף לגבי כל משרדי עריכת הדין

משרדי עריכת דין אחרים למעשה יכולים להסתמך על שירותיו של חוקר פרטי ואף מוטב שיעשו כך. דוגמה מופתית לכך היא שמרבית עיסוקם של החוקרים הפרטיים הינה בתחום הכלכלה והפיננסים. חוקר כלכלי יכול לסייע רבות באיתור נכסים המוסתרים על-ידי שותפים עסקיים, איתור חשבונות בנק סודיים וביצוע חקירות עבור עורכי דין ביטוח אשר מבקשים להבין את טיעוני חברות הביטוח כנגד המבוטח.

אך מתי חוקר פרטי אכן יכול לסייע בהליך פלילי?

אין זה אומר שהתחום אטום לחלוטין בפני חוקרים פרטיים, וישנם מקרים מסוימים בהם ישנה הצדקה להישענות על יכולותיו של משרד חקירות מיומן.

דוגמה לכך ניתן למצוא כאשר עורך הדין מחפש אחר האפשרות להגן על מרשו באמצעות מציאת ראיות חדשות הסותרות את כתב התביעה. במקרים שכאלו, ייתכן ואכן היעזרות בחוקר פרטי, תסייע באיתור ראיות שטרם התגלו קודם לכן, וזאת באמצעות איסוף חומרי חקירה מן האזור שבו התרחש האירוע הפלילי.
contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר