חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מכשירי האזנה – איזה כדאי לקנות?

אם פעם נהוג היה לחשוב כי בכדי להאזין צריך להיות בלשים מתוחכמים שהרי היום הדברים השתנו בזכות הציוד המתקדם ביותר הקיים בשוק. במאה השנים האחרונות הפכו כל מכשירי האזנה למשהו משמעותי ביותר בהיבט הטכנולוגי ונכון להיום בזכות הגופים הביטחוניים יכולים גם הפרט ליהנות מגילוי האמת. אז אולי הציוד המוצע בשוק לא כל כך משוכלל כמו הפיתוחים העכשוויים ומאידך זה בהחלט מספיק עבור האדם הפשוט שבסך הכול רוצה לשלול או לאמת דבר אחד או שניים בכדי לשוב אל שגרת חייו. האם זה יקר? לא בהכרח, במאמר שלפניכם נוכיח כי ניתן להשיג ציוד מצוין במחיר שפוי.

איך בוחרים מכשירי האזנה?

מכירים את הטי אר 102? קבלו מכשירי האזנה בעלי מסוגלות להקלטה של עד אלפי שעות דיגיטאליות וללא צורך באספקת מתח חיצונית. את המכשיר הזה ניתן לאחסן בלא מעט מקומות רגישים הן במשרד והן במקומות שאף אחד לא חשב או יידע על קיומם. מבין כל היתרונות החיסרון היחידי הינו המחיר היקר ביחס לכל השאר. כן, יש לא מעט יתרונות של שעות הקלטה, אחסנה ומציאת ההקלטה בקלות והממשק הממוחשב ועדיין, המחיר קצת יקר ביחס לשאר.

בחירת מיקרופון רגיש מאוד   SPY MIC-

אחד מהפרמטרים לבחירת מכשירי האזנה קשור גם בבחירת מיקרופון רגיש במיוחד, אחד כזה הניתן לטעינה מכל מקום ואפילו מהרכב שלכם. רוצים להקליט לחישות? זה היתרון הגדול ביותר שיש למכשיר הזה להציע לכם. מכשיר שיודע להקליט הכול גם ממרחק של יותר מ10 מטרים- רגיש כבר אמרנו? כמו כן המיקרופון יודע גם לחסוך בחשמל ובפרט כאשר הוא צריך להקליט דבר אחד או שניים. המחיר כאן זול יותר ואילו האחריות הינה לשנה.

ומה לגבי משדר האזנה אלחוטי?

משדר האזנה אלחוטי מבית GSM מעניק לכם את כל האפשרויות להיות זמינים בכל רגע נתון ומכל מקום בארץ. השימוש ברשת מאפשר האזנה אלחוטית בכל רגע ובתנאי כי המשדר נמצא בטווח הרצוי. כאן תוכלו לקבל מכשיר זול יותר בעלויות שלו ובו זמנית לזכות במכשיר קטן שספק אם מישהו יגלה אותו וכך גם התפעול עצמו. כמו בכל דבר, גם כאן יש חיסרון והוא כי כול דקת האזנה עלולה לעלות לכם כמו דקת שיחה. מתכננים להאזין במשך שעות רבות? השימוש כאן יהיה פחות אטרקטיבי עבורכם.

מכשיר הקלטה קטן מבית TINY B22

מחפשים מכשיר האזנה בסיסי וקטן? הנה מפרט טכני שיענה לכם על הצרכים ובמידה ויש לכם תקציב – אחרי הכול מדובר במכשיר יקר מאוד ביחס לכל השאר (3000 ₪ ולעיתים יותר). מבין היתרונות של המכשיר קבלו את הזיכרון המורחב המאפשר שבועיים הקלטה רצופה, איכות טובה וזמן פעילות גדול יותר. בנוסף לזה, המכשיר כל כך קטן (גודל כפתור) וזה מה שהופך אותו אטרקטיבי ביותר בפרט כשיש צורך להסלקה והסתרה מושלמים.

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר