חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מתי עורך דין פלילי נעזר בחוקר פרטי?

שימוש בחוקר פרטי לצורך חקירה פלילית

זה עשוי להישמע כמו דבר מה שלקוח מן הסרטים, אך היעזרות בחוקרים פרטיים עבור משרדי עורכי דין פליליים, היא נפוצה ופופולרית הרבה יותר ממה שנהוג לחשוב. 

שימוש בחוקרים פרטיים מעלה לא אחת טיעונים אשר יכולים לסייע לעורכי דין פליליים במיטוט ראיות או בהצגת ראיות כוזבות שניתנו מטעם גורמי אכיפת החוק. רבים רואים בחוקרים פרטיים ככאלו שמתעסקים באי אילו יחסים רעועים שבין בעל ואישה, אך לא במקרים אלו, הרי שחוקרים פרטיים יכולים לסייע באיתור עדים או במציאת פעילות מסוימת של עד אשר יכולה לערער את אמינותו.

מקרי בוחן בהם ישנו שימוש ניכר בחוקרים פרטייים


להלן מספר מקרי בוחן נפוצים שבהם יכולותיהם המקצועיות של חוקרים פרטיים עומדות לשירותיהם של משרדי עורכי דין פליליים מפורסמים ובוטיקיים כאחד. 

בדיקת אמינות עדים

אין כמובן להטריד עד או לאיים עליו. מדובר בעבירה פלילית חמורה! לעומת זאת, אכן ניתן לבצע מעקב כדי לוודא כי אכן מדובר בעד אמין. נתונים שכאלו יובאו באופן ישיר לבית המשפט ואינם נחשבים לדרך קלוקלת. במקרים רבים, הבאת דיון על אמינותו של עד יכולה לסייע רבות בהתנהלות המשפטית ואף למנוע הרשעה.

הקלטות מפלילות

לא אחת, מובאת בפני בית המשפט ראייה של הקלטה אשר יכולה לסייע רבות במהלך המשפט. הקלטות שכאלו לרוב אינן מתבצעות על-ידי עורכי הדין או על-ידי לקוחותיהם. הקלטות אלו נערכות על-ידי חוקרים פרטיים מיומנים אשר מסוגלים לבצע מעקבים מחושבים ולהביא ראיות חדשות שיכולות לנתב מחדש את ההליך המשפטי המתקיים.

חוקרים פרטיים על-פי החוק

פעילותם של חוקרים פרטיים הינה קבועה בחוק תשל"ב 1972.

משרד עורכי דין פלילי המבקש להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי, חייב לדרוש רישיון ולוודא כי האדם העומד מולו הינו איש מקצוע בעל ההכשרות הנדרשות. 

החשיבות בעבודה אל מול חוקר פרטי מקצועי היא בכך שהוא נתון לפיקוח ממשלתי וכל דבר מה שיידרש במסירת מידע, הרי שהוא יבצע זאת ללא כל היסוס. מדובר באלמנט חשוב המבטיח כי אכן החוקר הפרטי העובד יחד עם עורך הדין, שומר על האתיקה המקצועית הנדרשת.
contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר