חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

צילומים סמויים והקלטות

הרצון לקבל מידע נסתר קיים כל העת אצל אנשים וגופים שונים אשר שוכרים שירותיהם של משרדי חקירות פרטיות המתמחים בהבאתו. חוקר פרטי משתמש בדרכים שונות להשגת מידע על אובייקט - שתיים מהחשובות הן באמצעות צילומים סמויים והקלטות.

בפעילות מסוג זו, חוקר פרטי חייב להתנהל על פי החוק מכמה סיבות. ראשית עלול הוא להיות מואשם בעבירות פליליות בעת שהוא מפר חוקים שונים, להיות מורשע ואף לאבד רישיונו. בנוסף, המידע שהושג באמצעים פסולים שאינם חוקיים לא יוכר בבתי המשפט כראיות, כל עבודתו תלך לטמיון והוא עלול להיקלע לתסבוכות ותביעות מול הלקוח ששלם לו ממיטב כספו. משרדי חקירות פרטיים מודעים היטב למגבלות אלו והם מהלכים בין הטיפות כדי להשיג מידע חשוב ונדרש עבור הלקוח.

מעקבים ותצפיות
מידע רב מצטבר בפעילות חשאית זו לאחר ביצוע מעקבים ותצפיות – לעיתים יש צורך במספר צוותים רכובים ונייחים כדי לעקוב אחר אובייקט כאשר המטרה היא כמובן "לא להוריד" ממנו את העיניים בכל רגע מחשש לפספוס מידע קריטי בכל זמן נתון.

לחוק בנושא שמירת כבוד האדם וחירותו יש מספר סעיפים הנוגעים לעבודת החוקר הפרטי:

  1. אסור להטריד אדם בעת מעקב אחריו. 
  2. אסור לפרסם תמונת אדם ברבים בנסיבות שהפרסום עלול להשפילו ולבזותו. 
  3. אסור לצלם אדם ברשות היחיד. והדבר כולל בית פרטי, חדר במלון או צימר. 
  4. ניתן להביא הוכחות נסיבתיות - צילום של זוג שחשוד בבגידה בעת הכניסה לחדר או ביציאה ממנו. 
  5. מותר לצלם ברשות הציבור - חנות פרטית, לדוגמא, נחשבת למקום ציבורי למרות שהיא בבעלות פרטית.

שימוש בציוד מתאים, על פי החוק
חוקר פרטי מקצועי משתמש לרוב במצלמות משוכללות, משקפות איכותיות בעלי עדשות מיוחדות שמסוגלות, למשל, לזהות מספר רכב ממרחק רב. כמו כן, ברשותו תחפושות שונות המנועות זיהוי והמטמיעות אותו בציבור אנשים, וכמובן מכשירי הקלטה שונים. החוק לביצוע הקלטות קובע כי מותר להקליט אובייקט כאשר משתתפים בשיחה עימו אבל אסור להקליט שיחות של אחרים בהם המקליט אינו משתתף. מגבלה זאת היינה קריטית מאחר, ולדוגמא, יש סיכוי לאבד מידע יקר ערך שמגיע מהקלטות של חבורת אנשים שהאובייקט נמצא עימם והמקליט בקרבתם. האזנות סתר אפשריות בנסיבות שונות והן, אכן, מנוצלות על פי הצורך.

דו"ח חקירה מיוחד ומותאם לכל לקוח
חקירות במחוזותינו נדרשות עבור גופים עסקיים, מוסדיים, ציבוריים ולקוחות פרטיים. בנק למשל ירצה לקבל מידע על חייב שחדל לשלם - הוא מעוניין לקבל רשימת נכסים להטלת עיקול עליו. בני זוג רוצים לברר על בגידות אפשריות, על הסתרת מידע של נכסים, כספים ועוד. שותף חושד ששותפו העסקי מרמה ועוד.

החוקר הפרטי אמור להכין דו"ח מיוחד ובו הוא מפרט את המידע שנרכש ממאגרי מידע, ממקורות עצמיים וגם ממעקבים, שכוללים הקלטות וצילומים. מקבל המידע יחליט מה לעשות על פיו. ראוי לציין כי גם מידע ששולל חשדות הוא מידע חשוב שהיה שווה לשלם עבורו. מומלץ לפנות למשרד חקירות בעל ידע וניסיון המסוגל להביא מידע אמין וחוקי. החוקר אף יגיע, בעת הצורך, לבית משפט כדי לתמוך משפטית במידע שהוא השיג. 

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר