חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

ללמוד להיות חוקר פרטי

אתם מעריכים את עצמכם כאנשים אמיצים, בעלי חשיבה יצירתית ויש לכם חיבה למסתורין ואקשן? אז יכול שקריירה כחוקרים פרטיים יכולה להתאים לכם. בואו לקרוא עוד על המקצוע ומסלול ההכשרה.
החוקרים הפרטיים הם אנשי מקצוע המבצעים חקירות בילוש ומפענחים תיקים שלקוחותיהם מרגישים שרשויות החוק לא יוכלו לעזור להם בצורה ראויה. עבודתם זהה לעבודתם של בלשים העובדים במשטרה אך ההבדלים הם שאלה עובדים בחסות החוק ומוגבלים לעבודה תחת החוקים המשפטיים ואילו חוקרים פרטיים עובדים במסגרת אזרחית כשלעיתים הם יכולים גם לבצע מעקבים ללא דרישה לאישור משפטי וכדומה. אותם חוקרים עובדים עם כל הגופים והאנשים המוכנים לשלם על שירותם בין אם מדובר בגופים גדולים וממשלתיים ועד לאזרח הקטן וחברות עסקיות בכוונה לעקוב אחר מעשים חיי חבריהם, עמיתיהם, מתחרים ואויבים והם פועלים במקרים של סכסוכים קשים במטרה לגלות הונאה או גניבה, בגידות ואיתור אנשים שנעלמו ועוד.

ההכשרה מתבצעת בהתאם לדרישת משרד המשפטים
אז אם אתם מרגישים שעבודה מסוג זו יכולה להתאים לכם כמו כפפה ליד, אתם צריכים להכיר את הקורס המכשיר את אותם אנשי מקצוע קורס חוקרים פרטיים. הקורס מספק לכל מי שרוצה ללמוד להיות חוקר פרטי את כל הכלים והמיומנויות על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם נאמנה כגון: ביצוע מעקבים, כיצד לבנות פרופיל מזוייף לצורך ראיון ושיחה מוקלטת, הפקת מבצעים, ביצוע חקירות, איסוף ראיות, באמצעות שיעורים עיוניים וסדנאות מעשיות. מוסדות הלימוד עובדים לפי דרישה של משרד המשפטים ומכינים את הבוגרים לעבור את הבחינה החיצונית לקבלת הרישיון הרישמי. ההכנה נעשית בדומה לבחינה הפסיכומטרית כאשר המוסד מכין את הסטודנטים לבחינה. לאחר הבחינה יידרשו הסטודנטים לעבור תקופת התמחות של 36 חודשים לפחות. 

תכני הלימוד בקורס חוקרים פרטיים
ההכשרה ללימודים כוללת קשת רחבה של נושאי לימוד כשבינהם ניתן למצוא: רקע אודות הדין הפלילי, חקירות חבות מעבידים, הסרטות וידאו, הפעלת משדרים, מכונת אמת (פוליגרף), סוציולוגיה, תשאול-תחקור, דיני ראיות, דיני ישראל, דמי מזונות, חקירות נפגעי גוף בתאונות דרכים, חקירות פרטיות, חוק חוקרים פרטיים, פסיכולוגיה של החקירה, איסוף מודיעין, זיהוי פלילי, מעקבים ותצפיות, שפת הגוף, הקלטות והאזנות, אתיקה מקצועית ועוד. תוכנית הלימודים אורכת כחצי שנה לערך בה לומדים הסטודנטים בין 130 ל-350 שעות לימוד אקדמיות.

תעודה ואפשרויות תעסוקה
בוגרי הקורס, אשר עומדים בהצלחה בכל דרישות הקרוס ייזכו לקבל תעודת גמר מטעם המוסד בו למדו, אך כדי לקבל את הרישיון על מנת שיוכלו לעסוק כחוקרים פרטיים, הבוגרים יידרשו לעבוד כשלוש שנים לפחות במשרד חקירות ולעבור את הבחינה החיצונית מטעם משרד המשפטים. לאחר שעברו את כל זה, אנשי המקצוע יוכלו להשתלב במשרדי חקירות ברחבי הארץ ולעסוק בכל סוגי החקירות החל מחקירות של בני זוג, חקירות הונאה עסקיות, חקירות פליליות , או לפתוח עסק עצמאי ומשרד חקירות פרטי. לכל מידע נוסף אודות הקורס ומוסדות הלימוד המעבירים אותו, הינכם מוזמנים להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים או להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר.

לקבלת מידע על קורס חוקרים פרטים השאר את פרטיך וניצור עמך קשר בהקדם

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר