חקירות, חוקר פרטי, חוקרים פרטיים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
משרד חקירות
חוקר פרטי
חקירות גירושין
חקירות כלכליות
חקירות בינלאומיות
מעקבים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
בגידה
חקירות ביטוח
חקירות קניין רוחני
חקירות פליליות
חקירות מחשב
חקירות מס
איתור נעדרים
איתור חייבים
מודיעין עסקי
הרצאות
אבטחת מידע לעסקים קטנים
האזנות סתר
חקירות גניבות והונאות
מעקב אלקטרוני GPS
איתור כספים
רקע טרם התקשרות
איתור נכסים
איתור יורשים
איתור מספרי טלפון
הטרדות טלפוניות
טייפ דיגיטאלי זעיר
ציוד Spy Shop
הסלקת מצלמות
ילדים ואינטרנט
איתור כתובת ומקום עבודה
גילוי האזנות סתר

מעלות לשכירת חוקר פרטי

מעקבים ותיעוד בעזרת צילומים לעיתים מהווה חלק מהעבודה, אך לרוב רשת האינטרנט היא "החברה הטובה" של משרד החקירות. לרוב אנו חושבים שחוקרים פרטיים עוסקים בעיקר בסכסוכים בין זוגות נשואים, אך למעשה חברות גדולות שוכרות חוקרים למטרות עסקיות, כמו גם משרדי ממשלה  ובמקרים רבים תפקידו החוקר לעזור ללקוח באיתור אנשים החייבים כספים לאדם או ארגון מסוים.

תפקידו של החוקר הפרטי
משרדי חקירות עוסקים בחקירות גירושין, חקירות כספיות וחקירות בזירה הבינלאומית. תפקידו של החוקר הפרטי כולל אלמנטים מהעבודה המשטרתית- איסוף מידע, מעקב, לעיתים ציתות (במידה והלקוח מעורב) ויש גם אלמנט מסוים של סכנה במידה והחוקר מזוהה על ידי הנעקב.  במסגרת התפקיד יש גם עבודה אפורה שכוללת חקירה ותיעוד של פעילויות במחשב, איסוף מידע ויצירת תיק עם כל הנתונים על הנעקב.  

חיפוש אחר חוקר פרטי אמין
לעיתים חקירות פרטיות נתפסות בטעות כעבודה מפוקפקת ויש החוששים בצדק להפקיד את כח רב על פרטיהם האישים, בידי אנשים זרים. העסקת חוקר פרטי יכולה להעניק שקט נפשי במקרים אישיים ולהוות כלי עזר שימושי בזירה הכלכלית והפוליטית, אך בבחירת משרד חקירות יש לבדוק את רקע מקצועי, לבדוק שהחברה אמינה ומציעה שקיפות רבה ככל האפשר.

עשיית צדק - איסוף מידע ומעקב
תפקיד החוקר במהות הוא כשל שוטר, רק שבניגוד לאיש משטרה חוקרים פרטיים אינם מבצעים מעצרים והם נמצאים תחת מגבלות רחבות יותר. תפקיד משרד חקירות באיתור חייבים חשוב להשבת הסדר ובמיוחד כשמדובר ב"חטאים" או מעשי מרמה שאינם מהווים עבירה על החוק אך פוגעים באנשים. בניגוד לתפיסה הרווחת, חוקרים פרטיים אינם רק כלי "לחימה" של חברות ובמקרים רבים הם המגנים של אנשים שגנבו מהם כספים או שבגדו בהם בדרך אחרת.

 

למידע נוסף על השירות של איי חקירות וייעוץ ראשוני חינם השאירו פרטיכם בדף הצור קשר או התקשרו לטלפון 054-5931041

contectus


כל הזכויות שמורות לאיי חקירות - משרד ותיק לחקירות בניהולו של עו"ד לענייני משפחה והחוקר הפרטי יוגב דוכן. באתר שלנו תוכלו לקבל מידע רב ומפורט על התחומים והנושאים בהם עוסק משרד איי חקירות. בין היתר תקבלו מידע על: חוקר פרטי, משרד חקירות, חוקרים פרטיים, בלש פרטי ומעקבים. למידע השאירו פרטיכם בדף צור הקשר או התקשרו 054-5931041. כתובתנו: שרעבי 10 פתח תקווה.


מפת אתר | צור קשר